Een bepaald halster gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

3uitenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:30

Draagt je pony het halster de gehele dag, danis bont onderlegt wel wat, let dan wel op dat het echt bont is want nepbont (synthetisch) zorgt nog steeds voor schuurplekken. Ik heb zulke halsters, stuur dan een PB. Wanneer je het halster alleen gebruikt om naar het land te brengen, of even vast te zetten dan is een stal/weide halsters wellicht iets voor je of een leidhalster, kijk eens op onderstaande site daar vind je wellicht wat...

merithshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:38

bij de welkoop hebben ze ook hele fijne halsters, die met ruitjes. ook heel licht en zacht nylon. die zijn 6 euro geloof ik.

NastassjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:41

Hamilton? deze halsters hebben ook zo een driehoekig ijzeren ding aan einde van sluiting
Groetjes

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 20:39

Maroesjka schreef:
Draagt je pony het halster de gehele dag, danis bont onderlegt wel wat, let dan wel op dat het echt bont is want nepbont (synthetisch) zorgt nog steeds voor schuurplekken. Ik heb zulke halsters, stuur dan een PB. Wanneer je het halster alleen gebruikt om naar het land te brengen, of even vast te zetten dan is een stal/weide halsters wellicht iets voor je of een leidhalster, kijk eens op onderstaande site daar vind je wellicht wat...

De pest met bont is dat er zand en alles in gaat zitten en dat gaat ook weer schuren en met dat halstertje dat ik heb gaat het prima, verder was ik die ook zo eens in de 2 weken.

jesito

NastassjaR schreef:
Hamilton? deze halsters hebben ook zo een driehoekig ijzeren ding aan einde van sluiting
Groetjes

Die hadden we al :D

jesito

merithshadow schreef:
bij de welkoop hebben ze ook hele fijne halsters, die met ruitjes. ook heel licht en zacht nylon. die zijn 6 euro geloof ik.

Die heb ik maar daar krijgt ze toch plekken van. :')