Die hebben vaak meer liggen dan je denkt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:[b]Dit zadeltje bijvoorbeeld, ziet er leuk uit.. Maar wat kun je verwachten voor 299 Euro?[/b]
angela26 schreef:hoi heb je al een keertje naar de harry horse zadels gekeken.
het zijn redelijke zadels en voor een leuke prijs.
ik heb er momenteel 1 die ik heb om mijn paard mee in te rijden en hij zit niet slecht.
je hebt de kunstof variant maar ook leer je moet gewoon op de site van harry horse kijken wie weet is het wat
ihp schreef:Citaat:Dit zadeltje bijvoorbeeld, ziet er leuk uit.. Maar wat kun je verwachten voor 299 Euro?
In de loop der jaren heeft Interhippique grote ontwikkelingen doorgemaakt. Wat ooit hobbymatig is begonnen, is uitgegroeid tot een bedrijf met een van de grootste collecties betaalbare zadels.
Ook wat betreft leveranciers hebben er de nodige veranderingen plaats gevonden.
Betrekkingen met leveranciers, die in welk opzicht dan ook niet voldeden zijn beëindigd en wij hebben geïnvesteerd in uitbreidingen van de collectie met uitstekende leveranciers uit Nederland, Duitsland en Frankrijk. Inmiddels hebben wij ook een hele leuke collectie middenklasse zadels in veel verschillende merken en een van de grootste collecties betaalbare shetlander en ponyzadels. Ook deze collecties worden nog steeds verder uitgebreid.
Het ruitersport deel wat toch meer een ondergeschoven kindje was naast de zadels, heeft zich eveneens enorm uitgebreid. Een en ander kan binnenkort bekeken worden op de nieuwe site met veel leuke acties en aanbiedingen. Daarover binnenkort meer in een andere rubriek.
Wij hebben doorlopend gestreefd naar verbetering, innovatie, uitbreidingen, deskundigheidbevordering en dat doen wij vanzelfsprekend nog steeds. Soms met vallen en opstaan. Wij hebben echter nooit afgeweken van onze visie en waar wij voor staan: betaalbaar en met de beste prijs/kwaliteit verhouding die in een bepaalde prijsklasse mogelijk is. Daarnaast hechten wij waarde aan een aparte look.
Misschien ten overvloede: de goedkope zadels uit de Interhippique collectie zoals bijvoorbeeld Knight Rider kunststof, Norton, Daslo, Harrys Horse ponyzadels, de goedkopere Wintec en leren zadeltjes enzovoort zijn natuurlijk niet te vergelijken met de duurdere zadels uit de collectie. Er is niets mis mee, de prijs kwaliteit verhouding is goed. Deze zadels zijn geschikt voor inrijden, beleren, paarden in de groei, recreatief gebruik en om de eerste stappen te zetten richting de wedstrijd sport. De klant wordt eerlijk voorgelicht over de verschillen tussen duurder merk en goedkope variant en de gebruik doeleinden waar het zadel voor geschikt is. De klant heeft de tijd om het zadel en de pasvorm door een deskundige of zadel maker te laten beoordelen en niet tevreden is geld terug.
Een goedkoop of duurder merk zadel, de keus is aan de klant.
Groetjes,
Anja Vroomans
Interhippique

Wat mij betreft konden we meteen inpakken en naar huis, maar de eigenaresse moest en zou een zadel mee naar huis nemen, aangezien ze daarvoor was gekomen en we nog geen passend zadel hadden (hadden we daarna ook niet, maargoed). Dus ik heb het proefrijden voortgezet, aangezien zij nog steeds sterretjes zag.. Van sommige zadels zag ik als leek al dat het voor geen meter lag, maar alles wat er op ging lag súper. Verschrikkelijk
Uiteindelijk zijn we dus maar voor het zadel gegaan wat ik nog het best vond liggen en waarvan paardlief niet begon te bokken, maar uiteindelijk was het dus echt weggegooid geld voor de eigenaresse (iets wat ik vooraf en vooral tijdens de passessie al aan zag komen) 

candourtje schreef:oke, ik denk dat ik die neem dan...
nog even met mijn ouders overleggen.
ik bedoel dat pegasus zadeltje
. 
Fijn zadel, zit heerlijk
Helaas begint mijn paard er nu al weer uit te groeien (door verandering in bespiering), dus dit zadel is binnenkort waarschijnlijk op EA te vinden, haha