Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Een tinkerhengst behoort ongeveer 600 kilo te wegen, dus als je er met 1 van 300 aankomt, dan kom je al niet door de vetinaire keuring heen. 
Hij is alleen opgenomen.
het geschiednennins die wij zover terug hebben kunnen vindne is hij voor 6 maanden bij zijn moeder weg gehaalt en daarna is hij van handelaar na handelaar gegaan en het is jaarling nog geen volwassen paard en dierarts zij dat hij nu goed opgewicht zit wat hij moet wezen en tinker groeit tot 6 jaar en hoofstel ja omdat hij volgd jaar naar openstaldag moet en wil hem er mooie bij hebben staan en hij wordt gebruikt om te langeren daarom hoofdstel secricible schreef:Dan lijkt het me een afwijking in de bouw, aangezien een bit normaal geen probleem zou moeten zijn.
Uit andere topics van je begreep ik trouwens dat het een kruising is?

amyz schreef:wat staat er op zn papieren? En begrijp ik nu dat je m volgend jaar wil gebruiken om te longeren of lees ik dat verkeerd? Buiten dat, bij mijn weten hoeft een 2-jarige niet op bit te worden voorgebracht maar dat verschilt per stamboek dus helemaal zeker ben ik daar niet van in jouw situatie..
je weet dat dat niet erg gezond is voor een 2-jarige? Roadrunner01 schreef:hij mag geen bit dusen gewoon longeren mag
Keuring kan je dan wel vergeten met ouders onbekend...
) vind het allemaal maar een vreemd verhaal....... 
Dus kom jij maar terug als je meer weet...
DNA zou kunnen bewijzen dat zijn ouders wel bekend zijn, maar dat zou hij dan nu moeten weten...