Zat eigenlijk te denken aan een charles owen cap met een zwart jasje, en dan de kleur van het leren kinbandje terug te laten komen bij de kraag/zakken? Wat denken jullie?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cap en laarzen zadel hoofdstel zwart

lismon_fin schreef:Vind ik ook erg mooi! Alleen dan ben ik weer zo'n zeur, dat het mij mooier lijkt staan met een bruin tuig? Wordt dan mijn nieuwe wedstrijdset voor 2012, dus kan nog even rond kijken en sparen. . En ben in het bezit van een handige oma, dus wie weet
CoronaLime schreef:Donkerblauw en dan met champagne accenten en veel bling lijkt me erg chique
Bling in de zin van, knopen dan he
ik ben zn twijfel kont
CoronaLime schreef:Ik ben zelf niet echt van de bruine jasjes, tenzij ze echt een bijzonder accent hebben. Deze hierboven vind ik in grijs ook mooier dan in bruin
zwarte cap/grijs jasje- zwarte laarzen overige champagne (en zwart tuig)..
En dan zwarte lak laarzen laten maken door Lipica! _Tamara schreef:Ik zou persoonlijk bij grijs geen champagne doen, MiWaPi. Heb dat 'ns op wedstrijd gezien en dat vond ik niet mooi. Was een beetje een vreemde combi. Zou dan gewoon wit doen.
Ik heb een tijdje met zwarte cap/grijs jasje/zwarte laarzen/zwart tuig/overig wit gereden en dat was zo: http://94.100.120.201/995300001-9953500 ... _Mhaa.jpeg