Gezocht Lepeltrens

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Millene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 21:00

Hoi allemaal :)

Geen paniek :) ik vind het goed dat jullie me proberen te helpen :) Ik wil echt alleen maar het beste voor m'n paard.. Heb vanavond met mijn 'toekomstige' instructrice gepraat ( zij rijd zelf met haar paard hoog in de dressuur, dus wel iemand die er verstand van heeft) We beginnen volgende week met lessen samen. Tot die tijd rijd ik zonder het rubberen lepeltje, en we gaan het proberen dressuurmatig op te lossen 'samen'..

Mocht dat niet lukken, kan ik altijd nog kijken voor andere bitten, maar dan kijk ik er samen met haar naar.. maar we gaan het eerst toch dressuurmatig aanpakken :)

Nogmaals, voel me echt niet aangevallen, ben blij dat er zoveel mensen zijn die me willen helpen.
En wil echt het allerbeste voor m'n paard.

Er zit trouwens wel een stukje draversras in.. maar is geen exdraver van de 'sport'..
Afgelopen juni is hij nog naar de tandarts geweest :) Dus denk niet dat daar het probleem ligt op 'dit' moment :)

Wel allemaal bedankt! :)

nombrado

Re: Gezocht Lepeltrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:29

Super...
Mooie oplossing idd
eerst eens kijken het rijtechnisch samen te kunnen oplossen

Millene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 08:07

@Nombrado;

Ja dat vind ik ook zelf wel prettiger. Je wilt gewoon niet onnodig/perongeluk je paard pijn doen.. Dus als het zo kan graag.. En tot as vrijdag zonder rubbberen lepel, en lekker de tong even laten gaan :)

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:09

niet alleen naar ze mond laten kijken, maar ook je zadel na laten kijken, even naar ze rug laten kijken.
ook daar kan een tongprobleem vandaan komen, hoeft dus niet zozeer alleen om ze mond zelf te gaan.
dus ga daar ook zeker op letten, hele kleine andere reacties bijv even boos kijken met opzadelen of aansingelen bijv ook daar kan met rijden het tong probleem vandaan komen.

heel goed dat je met je instructrice het probleem anders probeert op te lossen!!