Bandages = modeverschijnsel ???

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:19

@ AaronYve: van stal veranderen :D
ik heb 1 setje (bandages en onderlegger) en dat heb ik niet eens samen gekocht :+ en verder toevallig een set peesbeschermers in dezelfde kleur als een dekje omdat er geen zwarte waren.
Nee, setjes zijn niet aan mij besteed, ik kan er geen geld aan geven, gewoon voor de mooi wetende dat het weinig tot geen meerwaarde heeft en bij slecht gebruik zelfs alleen maar meer miserie kan betekenen.
wel koop ik liever een mooi dekje als ik de keuze heb, maar heb even goed afgewassen lelijke dekjes, maar die verder nog hun werk goed doen...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:20

Robin_S schreef:
Even aan toevoegen: de benen met koud water afspuiten vlak na (intensief) trainen, dat lijkt mij slechter voor de pezen dan een stel beschermers omdoen..

en daarom wordt salinero ook helemaal van top tot teen gekoeld met ijswater na concours :roll:

het zoveelste onzinnige topic hierover...
of het nou een mode verschijnsel is of niet, wat zal jou dat een worst wezen?
laat die mensen toch lekker :roll:

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:35

M_D_H schreef:

Mijn 'worst' is de ergernis dat 9 van de 10 keer dat spul verkeerd gebruikt wordt! En nee, ik laat die mensen niet lekker wanneer zij dat spul verkeerd gebruiken. En nu we het toch over worst hebben, er is een eenheidsworst aan topics van 'kijk mijn pony eens mooi zijn in zijn setje' dat degene die niets met setjes of in ieder geval bandages heeft ook wel eens zijn of haar ei kwijt wil in een topic als deze. Jammer dan voor de rest dat zo'n topic al veel vaker voorbij gekomen is.

M_D_H

Re: Bandages = modeverschijnsel ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:50

ga je ei dan verliezen in een van de duizend topics die er al over geplaatst zijn :roll:
zowiezo, wie ben jij om te besluiten dat het spul verkeerd gebruikt wordt?
je kunt van de fotos niet zien waarom het paard het om heeft en of het goed gebruikt wordt ja of de nee...
en het lijkt me ook sterk dat je dat irl zegt tegen iemand...
this altijd zo lekker makkelijk, annoniem op internet klagen zodat niemand weet wie je bent :roll:
als het je zo dwars zit zeg er dan ook wat van irl in plaats van dan je mond dicht te houden :?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:55

en eerlijk is eerlijk...
als je het nodig hebt, waarom zou je dan niet van de nood en deugt maken en er leuke kleurtjes bij doen?
ik doe beenbeschermers om bij het springen en de cross, springen heb ik alleen peesjes voor, cross heb ik peesjes voor en achter...
thuis alles zwart, maar waarom zou ik op concours niet een leuk kleurtje er aan geven?
en in het bos heb ik of peesjes of bandages, ligt er maar net aan wat schoon is en wat niet(temperatuur verschil tussen de peesjes en de bandages is nihil ;) ) gewoon omdat de poown het kennelijk nodig heeft (het bewijs heeft hij zelf gelevert ;) ) en wie zijn jullie dan om te zeggen dat het een mode verschijnsel is?
waarom zou ik (bij wijze van spreke) geen gifgroene bandage om mogen doen als mijn poown een bandage nodig heeft? alleen maar omdat het een mode verschijsel is, iedereen altijd een mening heeft over een ander(maar nooit over zich zelf) iedereen zich zelf deskundig vindt(en de ander nooit) en daarom maar vindt dat het allemaal fout is?
waarom kijkt iedereen nooit verder dan zijn neus lang is :?

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 18:03

M_D_H schreef:
ga je ei dan verliezen in een van de duizend topics die er al over geplaatst zijn :roll:
zowiezo, wie ben jij om te besluiten dat het spul verkeerd gebruikt wordt?
je kunt van de fotos niet zien waarom het paard het om heeft en of het goed gebruikt wordt ja of de nee...
en het lijkt me ook sterk dat je dat irl zegt tegen iemand...
this altijd zo lekker makkelijk, annoniem op internet klagen zodat niemand weet wie je bent :roll:
als het je zo dwars zit zeg er dan ook wat van irl in plaats van dan je mond dicht te houden :?

In mijn profiel staat precies wie ik ben dus annoniem is het zeker niet. Op bokt neem ik de moeite niet om er wat van te zeggen. Het is alleen irl dat ik het zeg, wat heet ik sta er om bekend op de manege, dus hoe je er bij komt dat ik dan mijn mond dicht zou houden?

Wat ik bedoel aan te geven is dat er over heel veel verschillende onderwerpen genoeg van hetzelfde soort topics zijn. Wanneer iemand zich stoort aan het zoveelste topic van het zelfde soort: gewoon weg klikken en een ander topic lezen.

Wat mij betreft kan er niet vaak genoeg iets gezegd worden van dit My Little Pony Syndroom. Maar dat is mijn mening en daar hoeft verder niemand op te reageren want die mening verandert toch niet op dit punt.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:18

okey, duidelijk...
maar dan nog vraag ik me af...
hoe kom jij er bij dat de beenbeschermers verkeerd gebruikt worden?
waar zie je dat aan?
aan het feit dat het een setje is?

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:56

M_D_H schreef:
en eerlijk is eerlijk...
als je het nodig hebt, waarom zou je dan niet van de nood en deugt maken en er leuke kleurtjes bij doen?
ik doe beenbeschermers om bij het springen en de cross, springen heb ik alleen peesjes voor, cross heb ik peesjes voor en achter...
thuis alles zwart, maar waarom zou ik op concours niet een leuk kleurtje er aan geven?
en in het bos heb ik of peesjes of bandages, ligt er maar net aan wat schoon is en wat niet(temperatuur verschil tussen de peesjes en de bandages is nihil ;) ) gewoon omdat de poown het kennelijk nodig heeft (het bewijs heeft hij zelf gelevert ;) ) en wie zijn jullie dan om te zeggen dat het een mode verschijnsel is?
waarom zou ik (bij wijze van spreke) geen gifgroene bandage om mogen doen als mijn poown een bandage nodig heeft? alleen maar omdat het een mode verschijsel is, iedereen altijd een mening heeft over een ander(maar nooit over zich zelf) iedereen zich zelf deskundig vindt(en de ander nooit) en daarom maar vindt dat het allemaal fout is?
waarom kijkt iedereen nooit verder dan zijn neus lang is :?

Ik kijk zeker verder dan mijn neus lang is maar andere vaak niet. En zoals bij ons op stal is het een mode verschijnsel aan het worden, want hoe meer bont, hoe beter.

Als jou paard het nodig heeft dan gebruik je het toch gewoon, in kleur. Wat maakt jou dan uit wat andere mensen zeggen? Ik denk dat het hier meer gaat om je paard onnodig allerlei spullen aan te meten. En daar kom je achter door het te vragen.
Tenminste dat was wel mijn insteek in het gebeuren want ik heb ook verschillende kleuren dekjes :)

@ petitparis.. plek over? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 22:19

M_D_H schreef:
Robin_S schreef:
Even aan toevoegen: de benen met koud water afspuiten vlak na (intensief) trainen, dat lijkt mij slechter voor de pezen dan een stel beschermers omdoen..

en daarom wordt salinero ook helemaal van top tot teen gekoeld met ijswater na concours :roll:

Daar ging het hier al lang niet meer over hoor ;)