ninajojo schreef:Gaaf zeg!
Lijkt erg op het bitloze hoofdstel dat ik nu heb (ik heb alleen geen keelriem).
Even een brutale vraagMaar je toevallig ook teugels en v frontriemen met gouden accenten?
Mag via pb
Heb even opgezocht wat een v frontriem is
Misschien ga ik ze ooit nog maken, maar eerst moet het hoofdstel goed zijn. Teugels kan ik ook maken, maar moet ik ook nog wel wat aan verbeteren.Sjaad schreef:Mooi zeg! Maak je vaker hoofdstellen en halsters?
Ja, ben er druk mee bezig. Wil een keer een winkeltje in opzetten, maar eerst moet ik helemaal tevreden zijn met m'n hoofdstel.
maatje31 schreef:Gaaf zeg ......je kan ook hoofdstel en maken waarbij hè kopstuk meer naar achteren ligt. Achter d doren zitten veel zenuwen....je hebt wel een merk waarbij het kopstuk naar achteren ligt....kan er zo 123 niet opkomen...was iig heel duur! Het was een Frans merk d8 ik.....
Ik heb ze ook wel gezien, maar weet het merk ook niet meer. Ik heb er zo'n mijn twijfels bij. Als je nadenkt over hoe de teugels inwerken op het hoofdstel, komt er volgens mij weinig druk op het stuk achter de oren te staan. Ook heb ik nu alles in mooie rechte lijnen lopen en dat blijft heel goed zitten (gaat niet draaien) en ik ben bang dat dit niet meer het geval is als ik bij de oren zo'n bocht maak. Maar wie weet probeer ik het eens.
maatje31 schreef:Maar eh kun je ook rond genaaide dressuurteugels maken me blinde sluiting?![]()
das ook mss gat id markt
Ik heb iig interesse dan![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe ze dat rondgenaaide voor elkaar krijgen. Ik denk dat ik dan een gigadure naaimachine nodig heb, dus dat zit er voorlopig niet in. Het kan ook met de hand, maar dat duurt me te lang. Dan zou ik er heel veel geld voor moeten vragen.

Maar je toevallig ook teugels en v frontriemen met gouden accenten?