Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cissy schreef:je zou nog een profielzooltje onder deze laarsjes kunnen laten maken door de schoenmaker, dan zijn ze minder glad en kun je ze nog wel gebruiken, of kun je ze nog terugbrengen omdat ze niet gebruikt zijn?
catalyst1 schreef:ben benieuwd hoe het gegaan is en natuurlijk wel ff een show foto plaatsen nu..
Thanx voor de compliment over Montana,is echt een super fijne hond.Mogelijk krijgt ze dit jaar weer wat broertjes en zusjes erbij,aangezien we de combinatie uit wie ze geboren is,willen herhalen..
Wranglerbutt schreef:Jullie zagen er prima uit, Greetje
Gefeliciteerd met je plaatsingen!
Greetje61 schreef:Wranglerbutt schreef:Jullie zagen er prima uit, Greetje
Gefeliciteerd met je plaatsingen!
Dank je! Hier is een leuk filmpje van ons:
http://youtu.be/s8Zn0h-kdMg
dapperdier schreef:Wat een keurige outfit voor een eerste wedstrijd! En King is superschoon! Wel vraga ik me af of je een pad onder je blanket hebt, het zadel lijkt niet helemaal lekker te liggen..
Wat een prachtige zijwaarts bij de In hand trail!
sliding schreef:Als ik je nog een kleine tip mag geven met betrekking op het railwerk bij de HMS.![]()
Op het moment dat je vanuit de line up weg wilt stappen voor het railwerk, wacht dan even iets langer zodat de afstand groter is tussen jou en je voorganger, dit vind de judge geen probleem.
Je draait al wel de richting op maar wacht nog even met weg stappen.
Dan zit je niet zo gauw op elkaars k*nt.