[WN] verkeerde laarsjes voor western wedstrijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zidore

Re: verkeerde laarsjes voor western wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 11:26

succes vandaag!

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 11:35

ben benieuwd hoe het gegaan is en natuurlijk wel ff een show foto plaatsen nu..
Thanx voor de compliment over Montana,is echt een super fijne hond.Mogelijk krijgt ze dit jaar weer wat broertjes en zusjes erbij,aangezien we de combinatie uit wie ze geboren is,willen herhalen..

Greetje61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 21:26

cissy schreef:
je zou nog een profielzooltje onder deze laarsjes kunnen laten maken door de schoenmaker, dan zijn ze minder glad en kun je ze nog wel gebruiken, of kun je ze nog terugbrengen omdat ze niet gebruikt zijn?

Ik kan ze ruilen bij diezelfde winkel omdat ik ze niet heb gebruikt. Dan neem ik gelijk goede laarzen maar die moeten nog besteld worden.

Greet

Greetje61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 21:32

catalyst1 schreef:
ben benieuwd hoe het gegaan is en natuurlijk wel ff een show foto plaatsen nu..
Thanx voor de compliment over Montana,is echt een super fijne hond.Mogelijk krijgt ze dit jaar weer wat broertjes en zusjes erbij,aangezien we de combinatie uit wie ze geboren is,willen herhalen..

Haha, sorry, ik bedoelde de vakantie foto's van het land Montana, niet de hond .... maar die is ook prachtig hoor, mijn complimenten!

Na ja, de dag was geslaagd voor mij .... 1e bij de in hand trail (van de 2 ...) en 5e bij de horsemanship (van de 7) .... Ik ben zo blij omdat ik jaren niet meer heb durven paardrijden en nu op mijn Tinker dat vertrouwen weer terug krijg ...

Hier een leuke foto:
Afbeelding

Greet

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 21:34

Jullie zagen er prima uit, Greetje +:)+
Gefeliciteerd met je plaatsingen!

Greetje61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 22:06

Wranglerbutt schreef:

Dank je! Hier is een leuk filmpje van ons:
http://youtu.be/s8Zn0h-kdMg

Lioren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:32

Greetje61 schreef:
Wranglerbutt schreef:

Dank je! Hier is een leuk filmpje van ons:
http://youtu.be/s8Zn0h-kdMg

Wat een leuk filmpje, jullie hebben duidelijk veel plezier gehad!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:29

Wat een keurige outfit voor een eerste wedstrijd! En King is superschoon! Wel vraga ik me af of je een pad onder je blanket hebt, het zadel lijkt niet helemaal lekker te liggen..
Wat een prachtige zijwaarts bij de In hand trail!

Greetje61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 18:59

dapperdier schreef:
Wat een keurige outfit voor een eerste wedstrijd! En King is superschoon! Wel vraga ik me af of je een pad onder je blanket hebt, het zadel lijkt niet helemaal lekker te liggen..
Wat een prachtige zijwaarts bij de In hand trail!

Dank je! Ja onder de blanket ligt een dikke vilten pad. Ik vond het zelf ook niet lekker rijden, het lijkt of de vilten pad iets schuift, ik kon de singel ook lang niet zo strak trekken als normaal.

Dat superschoon had nogal wat voeten in aarde, haha, ik had hem de dag tevoren zo mooi schoon, kom ik 's morgens bij de wei, had hij zich helemaal onder gescheten ... kon ik hem voor de helft weer opnieuw wassen .... was hij maar donkerbruin of zo, LOL

Ja die zijwaarts gaat goed, nu nog zien dat we dat onder het zadel ook voor elkaar krijgen ....

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:56

Als ik je nog een kleine tip mag geven met betrekking op het railwerk bij de HMS. :)

Op het moment dat je vanuit de line up weg wilt stappen voor het railwerk, wacht dan even iets langer zodat de afstand groter is tussen jou en je voorganger, dit vind de judge geen probleem.
Je draait al wel de richting op maar wacht nog even met weg stappen.
Dan zit je niet zo gauw op elkaars k*nt. :D

Greetje61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 22:47

sliding schreef:
Als ik je nog een kleine tip mag geven met betrekking op het railwerk bij de HMS. :)

Op het moment dat je vanuit de line up weg wilt stappen voor het railwerk, wacht dan even iets langer zodat de afstand groter is tussen jou en je voorganger, dit vind de judge geen probleem.
Je draait al wel de richting op maar wacht nog even met weg stappen.
Dan zit je niet zo gauw op elkaars k*nt. :D

Ach joh, ik deed zo veel verkeerd ... mijn Tinker stapt en draaft nog zo vlot, ik zat voortdurend op iemands kont ... ik hoorde zelfs iemand langs de kant zeggen 'ja ga eens aan de kant met die Tinker' .... ja sorry hoor, mijn 1e wedstrijd pfff, ik was al lang blij dat ik dat durfde ... ik zat niet goed recht, hield de teugels veels te strak en mijn tenen steken veel te ver naar buiten ....

Ik hoop dat ik er de volgende keer aan denk, mijn instructrice had me dat ook welk gezegd maar op dat moment vergeet je dat gewoon.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:06

Hahaha, klinkt heel bekend, zo ben ik ook begonnen. Lekker veel wedstrijden starten dan kan je langzaam op alles gaan letten. Bij pleasure moet je eigenlijk meer op je omgeving letten dan op je paard. De jury, de andere ruiters. Dat snelle eruit trainen komt vanzelf..

bredla1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 11:34

yep zorg voor een langere broek of showchaps erover.....ik rijd met veterschoenen op de wedstrijd want ik heb verschil in maat van mijn voeten en niemand die het ziet en er wat van zegt