Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanny_lief schreef:Ik heb van Stubben de enkel gebroken trens met tongboog, ook wel scharniertrens genoemd. Is een soort correctie bit die gebroken is in de boog. Ik ga even op zoek naar een link met foto.
Link: 2de rij, derde bit
Safiera schreef:Sanny_lief schreef:Ik heb van Stubben de enkel gebroken trens met tongboog, ook wel scharniertrens genoemd. Is een soort correctie bit die gebroken is in de boog. Ik ga even op zoek naar een link met foto.
Interessant bit! Ben benieuwd naar jouw eigen foto en ervaring! Niet eens zo gek duur, maar wel goed?
Safiera schreef:Wat gaaf dat je de site wel in de lucht kunt houden, gelukkig! Vind het ook leuk om 'mijn' bitje er tussen te zien staan, haha. Heb je iets aan een foto van een (gekraste) Sprenger correctiestang? En heb je de dubbelgebroken Rotary KY bustrens al? Ik geloof dat ik ook nog een foto van zo'n bit met losse ringen heb, een heel oude was dat, en echt supergroot, 15 cm of zo (ik ben ponybitjes gewend)
Vind het nogsteeds zó zonde van je verzameling! Zou in een museum horen, gewoon al om de diversiteit. Al is internet natuurlijk hét (nieuwe) medium voor dit soort dingen.
JamieShanin schreef:ik wil morgen wel een foto maken van een sprenger Dymanic.
Sanny_lief schreef:Ik heb van Stubben de enkel gebroken trens met tongboog, ook wel scharniertrens genoemd. Is een soort correctie bit die gebroken is in de boog. Ik ga even op zoek naar een link met foto.
magda_90 schreef:Wat een interessant bitten zeg, zit nu hard te denken onder welke categorie ze per stuk vallen. Volgens mij kan ik beter een pagina aanmaken met antieke/oude bitten (?).
Zou je de maten van de mondstukken ook kunnen opmeten voor mij?
Ik ben benieuwd naar de foto RusselNuwell!
magda_90 schreef:Ter verduidelijking:
- Close up van bit nr. 26: vanwege het draaibare tussenstuk kunnen beide bithelften 360 graden onafhankelijk van elkaar draaien: http://www.saddlesplus.com.au/system/pr ... 1306398839 (door de kogelbevesting van het middenstukje in beide bithelften). Ook kan het tussenstuk hierdoor zowel horizontaal als verticaal op de tong liggen.
Ik ben nog op zoek naar een close-up foto van bit nummer 18, helaas is deze al verkocht waardoor ik er geen foto van kan maken dus Google moet mij even helpen.