Amigo 600D Turnout Lite: niet waterdicht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:01

Dit heb ik gebruikt bij kleine gaatjes, werkt prima! Wel na het plakken nog even met de strijkbout (theedoek ertussen) erop, dan zit het mega mega vast!

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:06

Ik gebruik al jaren de Amigo 600, de Amigo 1200 en de Rambo Wug maar ik heb nog nooit een deken gehad die lekte. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze nog nooit chemisch gewassen heb. Hooguit dat ik er zelf de slang opzet.
Ik vind het superdekens. Goede pasvorm en ik zet er zelfs een bezweet paard onder. Zelfs de Rambo Wug is ademend.

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:06

Ik gebruik al jaren de Amigo 600, de Amigo 1200 en de Rambo Wug maar ik heb nog nooit een deken gehad die lekte. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze nog nooit chemisch gewassen heb. Hooguit dat ik er zelf de slang opzet.
Ik vind het superdekens. Goede pasvorm en ik zet er zelfs een bezweet paard onder. Zelfs de Rambo Wug is ademend.

Papaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:04

BarbaravB schreef:
Dit heb ik gebruikt bij kleine gaatjes, werkt prima! Wel na het plakken nog even met de strijkbout (theedoek ertussen) erop, dan zit het mega mega vast!

Dank, goeie tip, ga ik eens proberen voor de kleine gaatjes
Ik zat hier naar te kijken voor de grotere scheur "Stormshield® Reparatie Tape" van
http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&Section= ... bCatID=122
Even kijken wat het meest handig is van beide

Stephannie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:56

Hier staan de paarden 24/7 buiten ook in de stromende regen nog nooit een Amigo gehad ook niet de lite die doorlekte. Zelfs niet nadat de deken 4a 5 jaar oud is.