[WN] Welke kleur showblanket en kleding voor een vosbonte?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kelz

Re: Welke kleur showblanket en kleding voor een vosbonte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 21:51

paars lijk mij inderdaad ook super gaaf staan!!

Criiistel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:13

ik zou ook echt voor felle kleuren gaan ! *\o/*

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:21

Qua pad zou ik op zoek gaan naar een roundskirt (kort paardje vind je nooit een passende standaard pad voor!) Ik maak zelf een `blanket`voor de show voor over mijn roundskirt pad. Is goedkoper, past altijd en je kunt heel veel kanten op qua kleur!

Zelf blijf ik nogal bij de zwarten en donkerbruine, lekker `veilig`en mijn tinkertje is zwartbont (in de zomer bruin)

Ik zou bij een bruinbonte de rood en oranje tinten vermijden, vooral vanwege het medium oil zadel. Wil je het rustig houden ga dan in de beige tinten, maarja, die kleden niet echt slank af. Voor de tinkers zou ik ook geen drukke patroontjes gaan doen. Al dat haar maakt het plaatje al snel druk.

Dus.. ik sluit me aan bij de anderen, een mooie teal of turkooise past (ik zie die kleuren heel veel op wedstijden) bij een zwarte of donkerbruine basis (chaps laarzen hoed)
Maar ik denk zelf dat een mooie felle appeltjes groen ook een showstopper kan zijn! Lichtblauw past ook heel mooi bij dit paardje en maakt het wat rustiger.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 23:01

@ dapperdier, ik heb inmiddels gekozen voor de kleur groen in jouw avatar :-D een effen blanket in die kleur en een hobby horse showtunic "horizon" een vriendinnetje attendeerde me erop dat ik met deze kleuren de ierse vlag nadoe, vond ik eigenlijk wel een super idee, gezien de oorsprong van ons ras :j . Broek/chaps en boots zwart..

Ik heb overigens een lamicell close contact pad voor dit paardje, is maar 4 cm langer als mijn zadel. Heb een wrangler twenty-x pad ook, maar die ligt niet lekker op zn manenkam.. Die begint al op zn rug..

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:04

Klinkt goed teuntje111. De Ierse vlag zie ik er niet helemaal in, (teal is geen groen }> ) maar het staat vast heel mooi. En met je hemd kun je altijd nog meer richting blauw gaan als je eens wat anders wilt!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 13:42

Het groen van de ierse vlag is ook geen echt appeltjesgroen :-)

Dat is het leuke van het showsirt, daarin zitten zelfs paarstinten.