maar ik ga ook niet een heel duur iets kopen,
want als ik 'rij' is het toch maar een stuk of 5 rondjes door de wei
en ik vind t eigenlijk ook leuker om te grondwerken
en af en toe wat VD.
en wandelen natuurlijk.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dani_ schreef:xxMaxx schreef:Ze moet denk ik eerst kijken voor een ander bit. Als geen een bit hem ligt, dan kan je idd bitloos proberen. Beste is een sidepull
Waarom? Een bit is nergens per se voor nodig, dus waarom zou je wel?
wedgie schreef:Hoi,
Ook ik had het probleem van tong over het bit.
Wel een tijdje met lepel gereden maar daar lag ze der tong achter.
Het is een vorm van verzet werd er tegen mij gezegt, maar zelfs bij de z ruiters en andere deed ze het ook.
Ik heb de bakstukken wat hoger gedaan als ze het deed en als ze weer fijn liep weer naar beneden. Ook moest ze sterker worden van achteren. Daar lag gewoon het grootste probleem. En hebben we heel erg daar aan gewerkt. Ik kreeg ook een bitje te leen van een stalgenoot om te proberen. Dat was voor ons echt de omschakeling. Een goed bit.
Een sprenger dubbel gebroken bit met een rond tussen stuk wat gedraaid was. Dit lag gewoon beter in haar mond.
Dus eigenlijk waren er een paar problemen. Nu is het zo dat ze het soms helemaal niet doed als ik rij of 1x als ze wat op der eigen benen loopt in het begin. Ze wil graag hangen en dat is niet de bedoeling.
Ik ben zelfs weer een keer gestart en had ook winst. Terwijl ik toch echt de moed een beetje had op gegeven.
Wil je nog tips ofzo kan je me altijd een pbtje sturen.
succes