Ruitershop in Harmelen......de moeite?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Ruitershop in Harmelen......de moeite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:42

Vind ze niet echt geweldig. Toen ze nog kleiner waren vond ik het er veel fijner, nog persoonlijker. Nu ze zo groot zijn vind ik het veel minder persoonlijk. En vaak bij de aanbiedingen klopt er weinig van. Vind een winkel zoals de EJ veeeel leuker.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 21:43

Bedankt voor je reactie.

EJ is inderdaad een leuke winkel.

BeauNicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 10:42

Ik woon er in de buurt. Ik kom er vaak maar ik vind het erg tegen vallen wat ze aan assortiment hebben qua kleding (de dingen die ik zoek) verder is het wel een fijne winkel. Alleen ik vind hem niet extreem groot zodat je er 1,5 in kan lopen hoor...

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 11:08

Het is opzich een mooie winkel.Maar de service is slecht.Zo heb ik weken moeten wachten op mijn leren rijlaarzen die uiteindelijk totaal de verkeerde kleur waren.En ze verwachhte dat ik ze nog mee naar huis nam ook! Ik had een complete set (zadel, hoofdstel, laarzen, alle toebehoren)daar gekocht ineens in de kleur cognac.Dus ze wisten maar al te goed dat de laarzen er niet bij zouden passen, en dat ik ze in dezelfde kleur had besteld als de rest van de spullen.
Ze werkten totaal niet mee, heb een hoop gezeur gehad toen terwijl ik er een behoorlijk groot bedrag heb uitgegeven..
Ik ga er dus nóóit meer heen.

Paula2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 11:12

Geweldige winkel!!! Ben er vorige week nog geweest! kan er zo 2 uur rond lopen!!

toedelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:56

Weten jullie toevallig of ze daar ook van die outdoor jacks/waxjassen hebben?
Van die lange, bestand tegen regen en wind, die je eventueel ook nog over de kont van het paard kunt uitvouwen?

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:46

Ik zou zeggen nee, leuke winkel maar je kan er niet een uur rond lopen. Ik ga er zelf altijd naar toe omdat het gewoon dichtbij is, maar veder nee vind ik het geen geweldige ruitershop. Dan ga ik liever naar de Freddy's. :) Je moet een aardige portomonee hebben om iets leuks te kopen en de service is redelijk slecht, vooral met zadels en laarzen. ;) Leuke aanbiedingen? Ehm heel soms, meestal zijn het de hele goedkopen merken die in de aanbieding zijn of een hele oude collectie van HH.