Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mag schreef:Mijn Myler bit steekt ook uit, maar op de site van Myler staat dat je 2 streepjes aan de zijkant mag zien.
mag schreef:Okee, daar ga ik morgen eens naar kijken danNee ik bedoel streepjes. Aan het uiteinde van het bit staan aan beide zijden 3 streepjes waarvan je er dus nog 1 mag zien als het bit in de mond ligt.
Ik dacht 2 maar hier staat dus 1 (maarja een pink-dikte das bij mij toch 2 streepjes)
Dit heb ik van de myler site:
Note:
de bitten vallen door de comfortabel gevormde mondstukken wat met de mondhoeken mee naar buiten. U mag rustig het eerste koperen streepje zien en dit is ongeveer een pink-dikte ertussen. Hang het bit op de juiste hoogte in. Een te los zittend bit is onprettig voor uw paard.
http://www.oregontrail.nl/?p=1-16
:D
komt morgen wel ff. 

Raja schreef:het enige nadeel is dus dat je met de level 2 officieel gaan wedstrijden mag starten.
veel mensen doen het wel omdat je het zo niet ziet, maar echt in de mond moet gaan kijken.
MelanieB schreef:Raja schreef:het enige nadeel is dus dat je met de level 2 officieel gaan wedstrijden mag starten.
veel mensen doen het wel omdat je het zo niet ziet, maar echt in de mond moet gaan kijken.
Eh, en waarom niet?
Kijk op knhs reglementen, zelfs level 3 mag. Staat niet hoe hoog de boog is oid. 2 mag sowieso.