Dingetje aan teugels..?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:40

pmarena schreef:
Maar wat zouden ze anders van zo'n kort restje leer kunnen maken ? :P

Dat leren tussenstukje waarmee je springteugels aan elkaar gemaakt wirden of een stukje schoen... haha

marjolein_el

Re: Dingetje aan teugels..?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:44

Dat zijn knevels. Ik heb er wel eens commentaar op gehad van de jury maarja, ik spring regelmatig met martingaal en ga niet voor ieder klein wedstrijdje mijn teugels wisselen. En daarbij vind ik dressuurteugels echt verrot rijden.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 00:03

pmarena schreef:
Maar wat zouden ze anders van zo'n kort restje leer kunnen maken ? :P

Passantjes :7

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 00:19

Zo vreemd is het niet dat ze eraan zitten, ga eens bij een springwedstrijd kijken, het meerendeel heeft er een martingaal aanhangen.

Drukkers aan die kleine dingen? Buiten dat het geen gezicht is lijkt me dat ook niet rendabel, moeten sterke drukkers zijn dan en dan zijn die drukkers duurder dan die cm leer. :+

Als je ze niet gebruikt en/of lelijk vind knip je ze eraf, goh zeg. Je hoofdstel was heus niet minder duur geweest zonder die dingen, prijzen worden toch naar een mooi getal afgerond en die cent die dat mini stukje leer (wat volgensmij anders weggegooid wordt) kost houden ze daarom echt geen rekening mee.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 23:17

Worden ook wel knevels genoemd :)

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 14:32

suuzepuus schreef:
smeetjoew schreef:
Kleine moeite om ze er even af te knippen cq. snijden. Of gewoon een paar zgn. dressuurteugels aanschaffen! :)*

Dan nog..... het is misschien een kleine moeite maar waarom zitten ze eraan als je ze niet persee nodig hebt....
overal maar dan ook overal betaal je je scheel voor. al helemaal als het om ruitersportspullen gaat. En deze dingen moet je er dan maar gewoon afhalen en waggooien?? ik vind het raar!!
Het is toch weer een stukje ongebruikte koe....

Tuurlijk is het wel logisch! Ze er zelf aanmaken kan eigenlijk niet, ze eraf halen wel en als je ze niet gebruikt zitten ze niet in de weg. Dan is het toch logisch dat ze eraan zitten? Plus, je KAN ze kopen zonder teugelvlinders.

Hoe wil je het anders doen? Alle springteugels zonder vlinders verkopen? :+

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 14:36

Ik rij al meer dan 20 jaar paard en pas door dit topic weet ik wat het is hihi.