Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nies_ schreef:Ik heb de hh switch, zijn wel een aantal topics over te vinden op bokt
Als je het koopt vind ik het een flut ding, veel olie erin, beschermstuk bovenop de kop eraf en een frontriem voor gedeeld kopstuk erop en je hebt er een fijn hoofdstel aanVind hem ook niet staan op paarden met een heel smal hoofd, daar zijn de gespen te groot voor, mijn fjord staat ie goed.
xmarlies96 schreef:Okee, dan ga ik toch maar voor een EJ hoofdstel.
Bedankt allemaal!
Totje5mei schreef:xmarlies96 schreef:Okee, dan ga ik toch maar voor een EJ hoofdstel.
Bedankt allemaal!
NEE, De EJ hoofdstellen zijn echt heel stug en met olie werkt het ook niet om het soepel te maken.
En het leer rekt echt heel snel uit.
Heb nu een HH lak ben er erg tevreden over! HH is sowieso een beter merk vind ik.
xmarlies96 schreef:Slechte pasvorm? Dus als je COB hebt is het net FULL? Ik snap het niet helemaal.
Ik heb zelf een HH switch sluit gewoon helemaal niet lekker aan, hij is met moeite mooi recht te krijgen en ik vind persoonlijk het lederwerk veel te grof. Daarnaast is het leer niet je van het. Dat laatste geld ook voor de EJ.