Fijne Peesbeschermers en fijne chabraken:

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Joyy

Re: Fijne Peesbeschermers en fijne chabraken:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:24

Peesbeschermers van Veredus en dekjes van Trust :)

WhoopyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:29

Beenbeschermers van Eskadron of BR, dekjes heb ik geen voorkeur, heb zowel BR, Kingsland, Eurostar e.d.

De nieuwe Eurostar dekjes met voorgevormde schoft vind ik niet fijn, daar krijgt mijn paard juist schuurplekken van op de schoft.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:34

Wbt peesbescherming ben ik ook het meest tevreden over eskadron en br. Wbt dekjes heb ik tot nu toe nog niets gevonden waar ik niet tevreden mee ben! Het ligt natuurlijk ook eraan, wat jezelf belangrijk vindt. Ik heb bv van HH dekjes die het zweet heel fijn opnemen. Van eskadron heb ik dekjes die heel fijn gevoerd zijn. Ik heb ook merkloze dekjes die perfekt liggen opnder mijn zadel.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:35

Ik heb een set peesbeschermers van Dalmar waar ik erg tevreden over ben. Heel licht, ventilerend, maar wel stevig (met carbon achterplaat).
Mijn BR's vond ik ook altijd fijn, maar die zijn duidelijk warmer als deze en stukken zwaarder.

Dekjes, ik had altijd goedkope katoenen, maar mijn pony zweet tegenwoordig zo veel, dat hij dan dwars door het dekje heen zweet en mijn zadel elke dag gepoetst moest worden. Dat vond ik niets, het dekje moet het zadel juist beschermen tegen zweet.

Heb nu een paar tweedehands Anky-pads op de kop weten te tikken en daar ben ik wel erg tevreden over. Alleen zijn die me nieuw veel en veel te duur. Maar heb er nu een paar, dus kan voorlopig weer vooruit.

PIETJE1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 19:18

Ik merk wel dat anky heel geliefd is.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 20:32

ik heb eskadron flexisoft peesbeschermers,verder vind ik scapa en eurostad pads erg prettig in gebruik. ook ben ik momenteel erg blij met de BR event dekjes

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 20:35

ik vind zelf de peesjes van HV Polo erg goed tot nu toe! gebruik ze veel en ze zien er nog als nieuw uit!

de link naar de peesjes

de anky dekjes vind ik ook fijn, ze drogen snel, en nemen goed vocht op
ook vind ik wederom HV Polo een erg goed merk, ook qua dekjes!

xx_marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:41

Zelf dressuur ik vaak met gewoon simpele BR peesbeschermers voor en de hoge beschermers van BR voor achter.
Springen heb ik de Veredus voor, kosten wat maar zijn makkelijk in gebruik en fijn voor het paard.
De 3-in-1 beschermers ben ik niet zo te spreken over.
Aangezien alles een andere vorm heeft past dit niet op veel paarden.

Dekjes heb ik vaak ook van BR, de Event collectie.
Een goede pasvorm en blijven lang mooi.
Tevens heb ik veel plezier van Schochemohle Coach dekjes, ook een super pasvorm!

amber28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:50

ik gebruik alstijd de dunne dekjes van harry horse (de dikkere verzie's gaan kapot door mijn zadel (A))
ik gebruik geen kappen tijdens het rijden maar met losgooien/naar het bos/naar het strand mijn br kappen, zijn erg fijn.

Toopje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:37

Peesbeschermers van BR vind ik erg fijn! ;)
Dekjes is heel verschillend, als het zo warm is van ik een gewone dunne van BR ook erg handig.