Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quebelle schreef:als ik de sperriem losser zet,schuift hij na een tijd over z'n mond
neusriem hangt volgens mij helemaal niet te los,kunnen net 2 vingers tussen..
Zo zie je maar, smaken verschillen! Ik had graag wit onderlegd gehad, maar dat krijg je bijna niet bij donkerbruin en rondgenaaid. Eigenlijk wilde ik dan ook nog de frontriem wit onderlegd, en een aansnoer zonder sperriem... Als iemand dat vind onder de 70 euro...
Laurie schreef:yevs schreef:Idd een dikke aansnoer neusriem! en misschien wit onderlegd? dan leg je de aandacht meer op de neusriem en valt zijn neus niet zo op.
Een wit onderlegde neusriem springt veel meer in het oog dan een normale zwarte. Ik zou de aandacht juist op de frontriem leggen.
Misschien is dit hoofdstel wel een optie, de Gold Medal Artemis van Hooks.

Safiera schreef:Quebelle schreef:als ik de sperriem losser zet,schuift hij na een tijd over z'n mond
neusriem hangt volgens mij helemaal niet te los,kunnen net 2 vingers tussen..
Hmm, dan zal de foto wel vertekenen... Beetje apart. Misschien is de neusriem ook te soepel geworden, en buit hij daardoor door?
Ik vind wit onderlegd juist mooi bij een blesZo zie je maar, smaken verschillen! Ik had graag wit onderlegd gehad, maar dat krijg je bijna niet bij donkerbruin en rondgenaaid. Eigenlijk wilde ik dan ook nog de frontriem wit onderlegd, en een aansnoer zonder sperriem... Als iemand dat vind onder de 70 euro...
![]()
Platte neusriemen vind ik dan ook weer niet zo, is echt oud-engels qua stijl, moet je van houden.
Ik zal morgen eens voor je zoeken of ik nog wat leuks vind wat misschien in aanmerking komt 

vivana schreef:Ligt allang stil hier...
Heb 1 ding nog niet voorbij zien komen!
Hoofdstel met een mexicaan!! Die verdoezelen heeeeel veel....nog meer dan alleen een brede aansnoer
je bent direct een dierenmishandelaar zo ongeveer