Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al heb ik er wel een goed gevoel bij. Maar goed, kan niet wachten tot hij binnen is!
De myler is inderdaad dun, 14mm vind ik persoonlijk gigantisch dik
Alleen het remmen gaat niet altijd even goed, dus wanneer hij in een wat onstuimigere bui is (of op wedstrijd, die ene doodenkele keer) nemen we toch maar weer het trenshoofdstel mee
) en op stalhalster is hij zo leuk te sturen dat ik nu voor een sidepull heb gekozen, ook aangezien hij nu toch zo dik is dat hij niet eens de conditie heeft om de benen te nemen
Ik zou alleen nooit met een sidepull een proef rijden, het is best een showbeest en wordt erg enthousiast van alle aandacht
Met een grote groep een buitenrit maken zou ik dan weer wel zonder aarzelen met dat ding doen. En zo is het maar net wat de situatie en zijn (en mijn) bui is welke optoming we meenemen
hestejente schreef:Leuk, ben benieuwd hoe het bit jullie zal bevallenDe myler is inderdaad dun, 14mm vind ik persoonlijk gigantisch dik
en dan was er ook nog eens een énorm prijs verschil, de een vroeg er 120 euro voor en er was er een die vroeg er gewoon 180 euro voor
ik wist natuurlijk wel waar ik hem ging bestellen haha!
.
en ik laat het je weten of m'n myler bevalt
bedankt!!!