knollentuin schreef:dan moet je echt de bates ,isabelle werth zien te vinden...
Haha jaa die hadden ze wel bij hypoplaza
Mooi zadel , maar te groot prijskaartje voor mij. Tweedehands maar 1x gezien , viel nog net binnen budget maar was veel te ver weg
Jibbel schreef:@ TS: Je kunt eens bij Divoza of bij Van Rijs langs gaan. Zit allemaal achter elkaar langs de snelweg A12 (Hypolplaza - Den Haag, Divoza - Zoetermeer, Van Rijs - Zevenhuizen) Bij iedere winkel hebben ze andere merken hangen.
Ik was toevallig gister bij Hypoplaza geweest , maar die had niet 1 van de zadels hangen waar ik oorspronkelijk naar op zoek ben
Wel de Isabell werth maar dan van Bates en een super mooie kieffer weet niet meer welk type , had hem in ieder geval nog nooit eerder gezien. Maar die liggen tog erg ver boven mijn budget haha. Zaterdag als het goed is even langs Divoza om te neuzen. En van Rijs ken ik ook , alleen al een tijd niet meer geweest
randie schreef:Ik heb een kentaur gehad en die is bij mij weer snel weggegaan. DIe is alleen geschikt voor mensen met lange benen en mijn huiding werd slecht door dat zadel. Kon niet stil zitten. Euroriding diamant zijn fijne zadels, heb ik ook gehad maar wegens niet meer passen op paard weg moeten doen. De wintec issabelle is ook een fijn zadel, alleen kunststof zweet wel erg in de zomer. Ik heb zelf nu een saint lourdes first, waar ik heel erg tevreden mee ben

.
En prestige dodge staan regelmatig op marktplaats, heb ik ook nog voor gekeken,.
Prestige Dodge eigenlijk nog niet naar gekeken , zal ik eens gaan doen. Ik hoor over de kentaurs zoveel verschillende meningen , dat ik gewoon zo iets heb van "ik wil het eerst voor mezelf eens bekijken" aangezien ik ook nog al een grote zeurpiet ben in mijn zoektocht naar een nieuw zadel
Alleen wordt een Kentaur vinden in de winkels hier een probleem vrees ik.. alleen van Rijs heeft ze in het assortiment staan en dan nog eens het model wat ik eventueel zou willen
Voor de wintect isabell werth zou dat zweten niet eens zon probleem zijn , want ik hou mijn oude zadeltje erbij voor buitenritten e.d. (ook al krijg je van leer ook wel zweetbillen hoor haha)