Had het vandaag ook , heb zelf een Budget Arizona ingepikt (de laatste maat 1 die er nog was
) en ik heb daar maar een 2-3 uurtjes ofzo op gereden , rij helaas maar heel weinig i.v.m. te weinig tijd. De vorige ritjes was ik nog niet bijster enthousiast , maar nu vandaag heb ik weer even wat secuurder opgezadeld en lag hij eigenlijk als een huis gelukkig 
Ik zag het ook echt al zitten om op te stijgen vanaf de grond nadat we door een erg smal hekje moesten en we er even af gingen voor de zekerheid. Vrijwel nieuw zadel , zucht dat wordt natuurlijk helemaal niks , pony met dikke pens , ik die al niet dun was en nog eens 10 kg aangekomen ben....dat wordt natuurlijk lopen

Maar het zadel verschoof geen cm en ik hing er echt aan mezelf omhoog te hijsen , heel charmant

Dus dat viel me weer reuze mee gelukkig !
Met het VPS zijn ze op zich sowieso wel wat langer "nieuw" , maar toch hoor ik gelukkig ook nog steeds zat mensen die geen lange "inrijtijd" nodig hebben , dus het kàn wel gewoon gaan zoals het moet.
Maar soms zie je foto's langskomen van zo'n nog erg hoog liggend nieuw zadel dat nog maar niet wil zakken , dat ziet er echt niet uit
(Cheyenne drytex)