Vooral weinig steun en aangezien Kim soms nogal springerig kan zijn, wil ik echt graag de steun van een gewoon zadel.
Maaikemuis: Het heeft ook absoluut geen haast hoor..
Dat staat ook in mijn OP.Maar ik zal je mening zeker mee nemen.. het klinkt namelijk ook niet echt veilig als je zulke slappe singelstoten hebt.

Natasja, Wups groeit nog en ik heb het idee dat Kim (een jaartje ouder) dat ook nog steeds doet.
Haar halster moest ik een maand of 2 geleden groter verstellen.
Die kadet ga ik zeker niet aanschaffen, helemaal na de reactie van iemand hierboven.
[naam], is inderdaad jammer.

Ja, ik zou ook graag een zadel willen dat een tijdje mee gaat en niet na een jaar (of minder) al kapot is..
Het is eigenlijk ook nog eens zo dat een zadel van 1000 euro of hoger (zoals de Wow's van 2000 euro) gewoon tegen mijn principes in gaat.
Ik zou er echt wel voor kunnen sparen hoor, maar ik zou me daar niet goed bij voelen.
Als ik samen woonde, betaald werk had of niet afhankelijk was van de [***], was het nog een ander verhaal.
Het gaat om het principe.. ik vind dat gewoon niet kunnen.

Ik heb nu van de vrouw waar ik mijn rijkleding koopt een leuk aanbod gekregen.

Zij komt binnenkort toch langs omdat ik zo afgevallen ben dat ik misschien wel een écht leuke rijbroek pas.
Dat is deze;
[EA-TK-AP] 2e hands Torowgood T4 dressuurzadel 18" extra wijd

Zo'n supertof machtig paard!
) 
dus op zich een normaal bedrag
), maar als het niet anders kan, ik ben nu steeds door verschillende zadels meer geld kwijt dan dat ik 1 keer het goed doe voor de komende 10 jaar