Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MelanieB schreef:Voor mijn vorige paard had ik ze van Weatherbeta volgens mij, dure, en zakten constant af...nu heb ik hele goedkope van harry's horse voor mn huidige paard en die zijn nog nooit afgezakt, hoge versie ook.
zijn erg fijn en goed klitteband.
http://www.hejagarderen.nl/upload/HH_transport_lang.jpg
Deze ^^ Goedkoop, maar wel sterk, en mooi dikke voering.En je kunt m goed aantrekken omdat ie zoveel klittebandjes heeft (en na verloop van tijd kun je dit ook zeer snel los en vast maken
).
vaak ga ik naar les en heeft ie zn peesjes dus al om en deze doe ik er dan overheen
Gebruik alleen de achterbenen, tenzij het een langere reis word.
. En ze zijn zo aan en uit. CalvinenGino schreef:Als je transportbeschermers wilt die niet afzakken moet je al niet de keuzen maken voor dat soort beschermers.
Ik heb Stable Boots,
deze op precies te zien
Ik doe er wel springschoenen onder! Echt super bescherming!
Zelf heb ik ervaring met hoge en lage beschermers en die zakte ook alleen maar af, en waren vervelend voor het paard.
De stable boots vind ik de beste uitvinding!
edit: oh ja voordeel, het oranje (de pads) kan je eruit halen en wassen indien nodig (zit met klittenband vast)
popcornlover schreef:CalvinenGino schreef:Als je transportbeschermers wilt die niet afzakken moet je al niet de keuzen maken voor dat soort beschermers.
Ik heb Stable Boots,
deze op precies te zien
Ik doe er wel springschoenen onder! Echt super bescherming!
Zelf heb ik ervaring met hoge en lage beschermers en die zakte ook alleen maar af, en waren vervelend voor het paard.
De stable boots vind ik de beste uitvinding!
edit: oh ja voordeel, het oranje (de pads) kan je eruit halen en wassen indien nodig (zit met klittenband vast)
Deze zien er idd ideaal uit. Als ik ooit nog eens nieuwe beschermers wil, zal ik deze zeker overwegen!
En gebruik jij dan ook nog iets van springschoenen of iets anders hierbij? fempsie schreef:Omdat ik in dit topic ben overgehaald om stable boots te nemen in plaats van transportbeschermers![]()
Bij gewone transportbeschermers heb je snel kans op afzakken, en hiermee niet

MelanieB schreef:Voor mijn vorige paard had ik ze van Weatherbeta volgens mij, dure, en zakten constant af...nu heb ik hele goedkope van harry's horse voor mn huidige paard en die zijn nog nooit afgezakt, hoge versie ook.
zijn erg fijn en goed klitteband.
Deze ^^ Goedkoop, maar wel sterk, en mooi dikke voering.En je kunt m goed aantrekken omdat ie zoveel klittebandjes heeft (en na verloop van tijd kun je dit ook zeer snel los en vast maken
).
vaak ga ik naar les en heeft ie zn peesjes dus al om en deze doe ik er dan overheen
Gebruik alleen de achterbenen, tenzij het een langere reis word.

.
CalvinenGino schreef:Ik weet niet waar je woont, anders mag je ze wel eens lenen dan weet je zo dat de stableboods de besten zijn! :p
Oh ja ik doe wel de springschoenen eronder.. Je weet maar nooit je!!

miss_lizje schreef:Ik had ook altijd problemen met transportbeschermers. Ze vormden nooit mooi om het been en mede daardoor zijn er nog wel wat gesneuveld. Paard is 1.72 hoog en niet ontzettend braaf met op-en-afladen.
Toen heb ik deze van een vriendin gekregen om te proberen. (bucas transportgeschermers)
*voorbeeld foto*
Ze zijn misschien niet zo dik als die dingen zoals bijvoorbeeld die van HH met veel voering erin. Maar de pasvorm was voor mijn paard uitstekend. Zo werd toch ook zijn spronggewricht beschermd tot aan het uiteinde van zijn hoeven.
zal ff een foto zoeken waarop een paard ze aan heeft.
Geeft beetje een idee hoe ze zitten.