Hoe maak je van een trenshoofdstel een ....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:04

Yvank_ schreef:
Gelukkig stond er ook bij dat we geen Z reden en dit alleen voor een schoolproject was. Jammer dat mensen altijd eerst beoordelen voor ze lezen.

Ts een extra bastuk is los te koop :)

Ik heb het gelezen.. Maar dan nog vond ik het ver gezocht.. En had ik een echte Z combinatie laten komen kan nooit moeilijk zijn die een te regelen.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:07

Een zelfbedacht schoolproject of was het een opdracht van school dat je met S&T en hoedje moest rijden..?

Ik vind dit soort dingen gewoon 'wannabe Anky' (lees: penny) , sorry haha en ik zou om die reden geen S&T in de mond van mijn L paardje hangen, maar goed; ieder zijn ding. ;)

Anoniem

Re: Hoe maak je van een trenshoofdstel een ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:08

Lees het topic en er zal een boel duidelijk worden ;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:09

Ik snap dat de verschillen qua mening erg groot zijn :j
Ik zou het persoonlijk niet voor het rijden doen ,maar voor een paar portret foto's snap ik best dat je het mooi vind :)
Laatst bijgewerkt door Revanches op 14-04-11 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Gedeelte uit de tekst verwijderd. Niet van toepassing op het topic.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:18

minouesmee schreef:
Safiera, die van paardenzorig is perfect, maar ik heb dus een cognac rondgenaaid hoofdstel een een normale chocobruine. :+

Oeps haha :) Misschien zijn die platte wel in choco te krijgen?

Ik ben heel benieuwd naar je foto's :j Zou het ook best gaaf vinden, maar ook een beetje nep, mijn pony kan nog niet eens rechtsom gallopperen namelijk :o

Die discussie weer over dat schoolproject... :n