[WN] lakse levertijd bedrijven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 08:31

Mee eens, maar je mag van een nieuw product wél verwachten dat het intact is bij aankomst en bruikbaar. Ongeacht de prijs.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 09:34

dat wel, maar kapot ontvangen is een kwestie van terugsturen.

RoosvanBlue

Re: lakse levertijd bedrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 18:19

Stimmt. Echter is mijn beeld van zo'n bedrijf daardoor toch echt minder geworden. Maar daar moet je dan misschien het hele verhaal van weten waarop ik mijn mening baseer. Dan zou het duidelijker zijn.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:13

Tja, in januari besteld via inet en betaald op 25 jan. 2 artikelen, beide op voorraad. Koste me een stuk of 7 emails om te vragen waar mn spullen bleven. Was keer op keer opgestuurd. :n Toch vreemd dat ik keer op keer niks ontving? Uiteindelijk kreeg ik bestelde artikel 1, bleek te klein, terwijl ik mn paard had opgemeten... :P Geen probleem, kon m omruilen tegen een grotere en mijn extra verzendkosten zouden vergoed worden (moet ik nog terugkrijgen :D ). Uiteindelijk na weer tig mails ontving ik artikel 2. Het grotere maat van t eerste artikel had ik eind maart in huis.... En dat allemaal binnen NL!!!!

Kortom, deze "service" heeft mij wel doen besluiten dat het voor mij de eerste en tevens laatste x was dat ik daar wat besteld heb ;)