Anky pads niets meer waard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pentax

Re: Anky pads niets meer waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:16

Ik zoek nog z'n gele, en z'n beige/zand kleur. Dus als iemand die hier heeft, mag je die aanbieden.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:20

Je hebt PB

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:22

Ik heb hetzelfde met mijn Eskadron Bicolors. De een is nog zo goed als nieuw, max. 3x gebruikt. Dan krijg ik een bod van 45 euro, maar daarvoor gaat ie gewoon echt niet weg! Dan houd ik hem liever zelf.
Die andere wil ik voor 45 euro excl. nog wel weg doen, die is gebruikt.
Op marktplaats verhogen ze zelfs met 50 cent of 1 euro :')

Blazie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:22

Ik koop ze vaak bij Marktplaats, maar je koopt toch gebruikte dekjes, daar ga ik niet teveel voor betalen!

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:31

Tsja, ik ben er erg blij mee :D *gaat bokt en marktplaats afstruinen*

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:33

Ik vind het echt waaaardeloze pads.
Veel te dik en ze verschuiven ook nog, trekken strak om de schoft.
Ja zal ongetwijfelt aan mij liggen hoor.

Nee dan liever een eurostar. :)

Tijdje geleden kreeg je ze idd 2ehands pas voor rond de 30/40 euro...

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:48

ES pads zijn nog veel dikker. Als je een Anky 3x wast issie heerlijk dun, dan pas vind ik ze super om mee te rijden!

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:49

ja vind het ook geen probleem als ze slap worden, als ze zo stijf zijn blijven ze meestal bij mij niet zo goed liggen omdat je ze niet zo goed omhoog kunt trekken in je zadel.
vind het ook absurt wat voor geld ze voor gebruikte eskadron dekjes willen hebben, zijn echt wel goeie dekjes maar ja ze zijn wel gebruikt nou dan vind ik dat er ook wel wat af kan.
eurostar pads vind ik veel te dik, heb er 1tje(om de kleur) verder hoef ik die echt niet.

_Carowa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 11:30

ik vind de anky ook veel te recht op de rug,
ze trekken idd op de schoft!. ik heb het een beetje met alle pads!.
ze zijn vaak echt te dik en hebben gewoon niet een mooie pasvorm als de dunnen dekjes,
ik ben verslaaft aan de hv polo en de scapa dekjes en die passen echt supper mooi op de paarden rug,
en gaan NOOIT trekken op de schoft!,

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 11:37

ik denk omdat ze tegenwoordig zoveel namaak hebben
die stukken goedkoper zijn dat mensen eerder voor de goedkopere merken gaan.

bij eskadron en eurostar zie je niet zo veel namaak ;)

dagmarS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 11:43

Exponent schreef:
heb een week geleden nog een geheel nieuwe anky burnt voor 5 euro kunnen kopen... Ik denk dus inderdaad dat de anky rage wat over is, maar als ik nu de prijzen zie van de bi-colours := zou ik nooit aan een dekje willen geven!

waar???

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 11:45

Ik vind ze nu weer fijn sinds de antislipletters erop staan, liggen prima! Maar die zijn nog niet echt tweedehands te krijgen. Ik heb er nu 2 met die letters.
Ik vind die Eskadron bicolors echt gaaf maar stervensduur!

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:32

dagmarS schreef:
Exponent schreef:
heb een week geleden nog een geheel nieuwe anky burnt voor 5 euro kunnen kopen... Ik denk dus inderdaad dat de anky rage wat over is, maar als ik nu de prijzen zie van de bi-colours := zou ik nooit aan een dekje willen geven!

waar???

jammer genoeg niet in een winkel , anders had ik er meer meegenomen ! Bij een particulier.. het kaartje hing er zelf nog aan! Ze had nog erg veel ongebruikte dekjes en bandages liggen voor 5euro/stuk... maar geen Anky's meer!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:58

Moderatoropmerking:
Graag de handel in de pads achterwege laten. Daar hebben we EA voor als je Anky pads wil aanschaffen of verkopen. Niet hier in dit topic aub.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:36

Ik heb sinds kort ontdekt dat Anky pads best wel fijn zijn, maar ik vind ze nieuw gewoon zo absurd duur, dat ik dat er niet voor over heb.
Ik heb er onlangs een aantal gekocht varieren voor 20 tot 30 euro inclusief verzenden.
Ik vind het nieuwe model met die letters echt afgrijselijk lelijk, ben dus blij dat ik er een stelletje oude op de kop heb weten te tikken voor niet te veel geld.
Reden dat ik ze niet eerder had was gewoon de prijs.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 08:12

het is gewoon ook absurd om ( vind ik ) 50 euro of meer voor een dekje te betalen.. Zelf ga ik max tot 25euro en daar vind je genoeg mooie en kwalitatief goede dekjes voor! Of uiteraard een leuk tweedehandsje.

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 16:19

Heb zelf ook een Ankypad, maar vind hem helemaal niks, loopt totaal niet met de rug mee, is gewoon recht en mijn paard krijgt er schuurplekken van. Misschien is dat ook wel de reden dat mensen ze niet willen of er niet zo veel voor over hebben.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 16:23

Probeer hem eens een paar keer te wassen? dan wordt hij helemaal soepel ! Heb dat ook gedaan en vind dat hij echt netjes vormd en goed ligt , ook helemaal niet dik meer.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:53

Mode is iets aparts, zo is het in en zo is het uit. Anky is iets wat erg veel nagemaakt is of waar al voorlopers van bestonden, vaak stukken goedkoper. Denk aan PK of Leatherfeel. Toen iedereen er een had was het helemaal in, het was een heksenketel om de kleuren te bemachtigen. Nu zie je dat bij ES.

Mijn mening blijft dat het antiechelijk (te) veel geld is voor een stukje stof onder een zadel.

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:57

Exponent schreef:
Probeer hem eens een paar keer te wassen? dan wordt hij helemaal soepel ! Heb dat ook gedaan en vind dat hij echt netjes vormd en goed ligt , ook helemaal niet dik meer.

Hij is al een paar keer gewassen, en is inderdaad wel soepeler geworden, maar vind hem nog steeds niet mooi liggen.Hij gaat trekken bij schoft en trek ik het dekje al helemaal omhoog.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 06:46

Ik heb ook een aantal Anky dekjes, maar ik merk dat ik ze laat liggen als ik mijn ES of Scapa dekjes ook op stal heb :). Ik vind de Scapa Prestige de allerfijnste dekjes :). Zijn ook van dat suede spul, voorgevormd en liggen echt perfect op het paard. Jammer dat ze die maar in 4 kleurtjes hadden en dat het niet in de basis collectie zit.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 06:50

Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Zelf hoef ik ze niet omdat ze niet goed zijn voor de rug van je paard. Daarnaast vind ik de prijs absurd hoog. Er zijn gelijkwaardige dekjes van een ander merk te koop voor veel minder geld. En ik denk dat er veel anderen zijn die er ook zo over denken.

xx_marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:39

Inderdaad, eerst kon je ze nog gerust voor 40,- euro tweedehands verkopen.
Vooral de 'zeldzame' kleurtjes.

Maar nu heeft Eurostar de markt aardig overgenomen. Ook Eskadron is goed opweg.
Neem nou een Dralon bijvoorbeeld van de oude toffee/yellow collectie die heel normaal voor 200 euro verkocht wordt?!
Daar kan je een nieuw hoofdstel van kopen haha!!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:42

200 euro voor een zweetdeken vind ik echt absurt!

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:47

Ik ben de enige denk ik die het absoluut niet begrijpt. De kleuren die ik graag wil hebben ((knal)rood en oud roze) zijn blijkbaar nog wel heel erg populair, het lukt mij niet ze ergens te vinden onder de 40euro.. Standaard kleurtjes (zwart, bruin, blauw) worden inderdaad vaak aangeboden rond de 20euro.