, dus dat zit wel goed. Christah jouw verhaal lijkt dus ook erg op de mijne. Ik heb even naar jouw zadel gekeken en zie dat ze tweedehands ook prima verkrijgbaar zijn voor en redelijke prijs, dus dat zal ook zeker een optie zijn. Ik wil eigenlijk niet al te veel aan het zadel uit gaan geven. Mijn Barefoot is nog geen jaar oud en ik wil sowieso niet hoeven bij te leggen op een zadel.
De London is geen optie voor ons, de Cheyenne maat 2 had ik nog voor deze tinker (lag op de vorige tinker) maar deze was te groot voor mijn smurfentinkertje. Dus ik ben gaan passen bij een Barefoot verkoper en ik paste alleen op een maat 1 Cherokee, vandaar dat ik deze genomen heb.
Ik ga nu dus na het horen van deze verhalen wel steeds meer neigen naar een ander zadel. Nu alleen nog even kijken welke
.*edit* zie net jouw post nog Nickyu; Zoals ik al zei, nadeel van de Barefoots is dat ik zelf alleen in een maat 1 Cherokee pas en mijn tinkertje klein is (korte rug) dus dat wordt dan allemaal gewoon te groot. Maar het boomloos concept spreekt mij zeker aan. Ik krijg vrijdag de kraker voor het eerst langs dus ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft
.
en dikke bovenbenen eigenlijk een 18 nodig heb