Wat een teleurstelling; de barefoot walnut hoofdstel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 15:37

Je blijft een beetje doorzagen, Stef. Das niet prettig :)

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 15:37

Ik heb zo'n zelfde hoofdstel van voest, maar daar reageren de shets ook niet echt lekker op.
Een sidepull is duidelijker voor ze.
Al moet zeggen dat het tot nu toe de shet zijn geweest die zich door de bitloze hoofdstellen heen drukten met die kleintjes op hun rug.

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 15:45

LovingTweety schreef:
Ik heb ook een shetlander van 1.10. Dat betekend nog niet dat het geen shetlander is of alles past wat op een shet van 92 cm past. Die heeft ook ponymaat halsters, zelfs 1 van een cob. Geen shet hoor, dat past hij niet.

Heel vervelend dat het hoofdstel niet zit zoals jij wilt, maar daar leer je dan alleen maar van.

Dat is ook zo, ik was alleen enorm teleurgesteld, dacht dat je dat soort berichten hier ook wel mocht delen, zonder gelijk allerlei gemekker aan je hoofd te krijgen (heb het niet over jou overigens).
Er is namelijk geen alternatieve maat meer verkrijgbaar, dat maakt het zo jammer.
Maar goed, we gaan door met ademen, en koop dus wat anders wat volgens mij ook erg leuk zal zijn.
Groetjes

LadyMadonna

Re: Wat een teleurstelling; de barefoot walnut hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 15:46

geen alternatieve maat... hmmmz

Er zat ooit iemand op bokt die héél handig was met leer... Zoiets moet toch te maken zijn?

Was iets met tango in de naam

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 15:48

annebe schreef:
Ik heb zo'n zelfde hoofdstel van voest, maar daar reageren de shets ook niet echt lekker op.
Een sidepull is duidelijker voor ze.
Al moet zeggen dat het tot nu toe de shet zijn geweest die zich door de bitloze hoofdstellen heen drukten met die kleintjes op hun rug.

Ja? Ik denk ook dat sidepull duidelijker is voor ze. Zeker als de teugels in handen zijn van jonge meisjes die ook niet precies weten hoe ze werken.
Ik hoop dat het met de indian bosal beter gaat. Daar heb ik echt supergoede ervairingen mee.

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 15:51

stef schreef:
geen alternatieve maat... hmmmz

Er zat ooit iemand op bokt die héél handig was met leer... Zoiets moet toch te maken zijn?

Was iets met tango in de naam

Ja, wellicht maar dat is dan niet met die blauwe accenten. Daarom laat ik nu iets maken wat niet hetzelfde is, maar vast mooi en functioneel gaat worden. Durf nu dat kaakgekruiste ook niet meer aan eerlijk gezegd.

LadyMadonna

Re: Wat een teleurstelling; de barefoot walnut hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 15:52

nee snap ik, maar misschien is dat ook te maken?

Las laatst trouwens ook dat kaakgekruist niet fijn werkt bij harige pony's omdat je geen release hebt omdat het als het ware in de baard blijft hangen

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 16:52

stef schreef:
nee snap ik, maar misschien is dat ook te maken?

Las laatst trouwens ook dat kaakgekruist niet fijn werkt bij harige pony's omdat je geen release hebt omdat het als het ware in de baard blijft hangen

Geen idee, maar datis allemaal wel heel veel gedoe.

Wat het laatste betreft, ja, dat zou idd best kunnen. Ik moet wel zeggen dat de release bij dit hoofdstel bijzonder goed was, het touw is erg glad en glijd heel goed door de ringen.