Bruin rondgenaaid hoofdstel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Mellanie

Re: Bruin rondgenaaid hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 18:59

ik heb zelf de oudere versie van HB Turijn met zilveren gespen ,
ik ben er heel blij mee :D

lauraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:56

babydolll schreef:
lauraaaa schreef:
Haha ja ik had ook gemailt. Jammer dat die chocobruin wordt, ik heb alles havanna. Maar mischien dat ik hem toch wel bestel, ben er helemaal verliefd op.

zelfde geldt voor mij, maar ga hem wel bestellen! zit een rode gloed over, past dus wel weer bij havanna :j

Oo een rode gloed zou inderdaad wel heel mooi zijn. Wordt nou wel heel benieuwd haha.

cboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 12:21

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:16

Ik heb de HH van bij Agradi gekregen voor mijn verjaardag :D (donkerbruin, rondgenaaid, aansnoer)

Niet helemaal perfect (ik wil wit onderlegd... :o) en de sperriem (die trouwens heel mooi rondgenaaid is) kun je er zonder sloopwerk niet afhalen. Ook heel jammer, want ik ben eigenlijk tegen het rijden met sperriem. Oja, en er zitten lelijke rubberen stops op de teugels...

Wél weer heel mooi chique zijn de stikseltjes. Heel netjes afgewerkt rond de gespjes en het leer glom mooi *D Ook paste hij heel goed. Wel vreemd dat de sperriem bijv. op precies et middelste gaatje zat, de neusriem bijna op z'n grootst moest en de keelriem dan weer op z'n kleinst. Maar ja, denk dat dat aan mijn pony ligt, haha.

Zodra ik de foto's heb zal ik er hier plaatsen :j

cboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:59

hoofdstel dat ik gezien heb besteld (bij paardenzorg.com) ! *\o/*
ben echt super benieuwd zeg
voor het eerst een rondgenaaid hoofdstel, joepie