Bustrens of watertrens?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 22:10

Heb ik geen last van poets ze met dat spul van sprenger. Heb ook diverse sprenger
bitten en als je die niet goed bijhoudt heb je hetzelfde probleem.

Stal_Fiore

Re: Bustrens of watertrens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 22:15

Wat voor spul van sprenger dan?

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:38

Ik lees even mee heb gister een bustrens gehaald dubbelgebroken en ben wel benieuwd om even nog wat reacties te lezen. :)

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 07:57

Bij mij bevalt hij goed. Tijdens het rijden was mn paard wat heet en gevoelig, maar het is natuurlijk wennen. Gister met dubbele lijnen gelongeerd en toen gaf hij heerlijk na, liep lekker laag (alweer beter dan onder het zadel) en zat zoet te sabbelen. So far, so good.

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 08:55

Stal_Fiore schreef:
Wat voor spul van sprenger dan?

Diamond paste, dat gebruik ik voor alle goudgekleurde metalen ook voor m'n beugels en deze zien er weer een stuk netter uit na gepoetst te hebben.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 09:04

Avrille schreef:
ik ben juist van een bustrens naar een watertrens gegaan omdat de ringen los zitten en ze daardoor het bit niet zo makkelijk kunnen vast pakken. Mijn merrie is als ze het even moeilijk vindt heel sterk en heeft ze de neiging om het bit vast te pakken en te gaan rennen. Sinds ik een watertrens heb is dat probleem helemaal opgelost. Van velletjes heb ik wel eens gehoordt maar nog nooit gemerkt.

Hier hetzelfde :j.
Ik heb een K&K dubbelgebroken watertrens, en ze loopt er heerlijk op. Alleen nogal een verschil qua prijs ja, helaas haha.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:54

Ik heb vandaag voor het eerst met een dubbel gebroken bustrens gereden, en het beviel mij goed, hij liep er eigenlijk net zo lekker op als op zijn watertrensje, maar het bit lag veel stiller, hij was veel minder in beweging en dat voelde wel goed. Ik ben iig benieuwd of het zo fijn blijft bevallen.
Ik vind het zelf wel fijn dat er toch minder snel velletjes tussen komen. :)