Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paperboy schreef:nou dan ga ik wel even spieken, maar ik vrees als ik al die andere dekjes zie ik toch voor een leuk kleurtje/patroontje ga kiezen.
babydolll schreef:femmefatale1 schreef:Dan begin ik hier maar![]()
Eind vd week ga ik op een wow zitten met extra diepe zit en giant high zweetbladen.
Kijken of ik op dit zadel wel stabiel en rechtop kan zitten..
Op mijn eigen wow kan ik dat nl niet
klinkt goed! wat voor maten heeft jou paard? je mag mijn zadel wel eens uitproberen! die haal ik volgende week op
Paperboy schreef:babydolll; die zien er heel fijn uit en een nette prijs! Die hou ik even in gedachten. Ik hoop eigenlijk bij Equitana een leuk apart dekje tegen te komen......
Oja, een mooie wow singel in de aanbieding, dat lijkt me ook wel wat!
Oeps dat gaat weer helemaal fout, ik heb een heel streng budget voor zaterdag want de centjes zijn ernstig op na de aanschaf van mijn Wow (wat toch redelijk onverwacht was)!
Esther28 schreef:haha hier ook equitana kriebels hoor........zowiezo even langs de wow stand en verder kwijlen bij alle stands met leuke hebbedingetjes
Seven schreef:ja klopt heb inderdaad military met zwart zal even een foto opzoeken
edit:
vandaag was B braaf tot t einde van onze eerste buitenrit toen gaf hij een paard prachtige show sprongennou val ik niet snel maar deze keer kon ik vanuit de grond kijken hoe B weg gallopeerde gelukkig kwa hij terug bij me gek beest kon opstappen zo weer verder rijden
Seven schreef:ja klopt heb inderdaad military met zwart zal even een foto opzoeken
edit:
vandaag was B braaf tot t einde van onze eerste buitenrit toen gaf hij een paard prachtige show sprongennou val ik niet snel maar deze keer kon ik vanuit de grond kijken hoe B weg gallopeerde gelukkig kwa hij terug bij me gek beest kon opstappen zo weer verder rijden
kleinvosje schreef:Ik heb gisterenavond op de WOW van een cursusgenootje gezeten, maar om eerlijk te zijn was ik er niet helemaal kapot van. Ik had vooral lest van de plaats waar de beugelriemen aan het zadel gemaakt zijn, dat was echt een dikke bobbel die in mijn bovenbenen duwde. Ik had ook het gevoel dat ik voorover werd geduwd door het zadel. De zitting vond ik wel fijn zacht, maar toch is dat voor mij geen aanleiding om over te stappen. Ik hou het wel gewoon bij mijn Kieffer!