ik weet niet zeker of mijn zadel past

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 20:14

Waarom zoek je niet een leuk, goed passend vzh-zadeltje dan ts? Daar kun je toch ook mee bosklossen en springen?

Myca

Re: ik weet niet zeker of mijn zadel past

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 20:21

Het is al vaker gezegd, maar dit zadel ligt inderdaad veel te ver naar voren. Kijk hier een filmpje om te zien waar je het zadel moet leggen: http://www.youtube.com/watch?v=40WzB00NhF8

Het zou me verder helemaal niet verbazen dat dit zadel een te brede boom heeft als je hem wel op de juiste plek neerlegt, maar daar zou je dan weer een foto van moeten maken.

Een zadel wat schuift is niet goed, maar je hebt ook een forse pony. Zou je niet een keer een banaansingel kunnen proberen, kijken of dat beter gaat?

En als hij op de juiste plaats toch niet goed blijft liggen of te breed blijkt te zijn moet je er niet meer mee willen rijden. Dan kan je echt beter een goed passend zadel kopen. Zoiets hoeft niet perse nieuw te zijn, als het maar goed past.

f10j

Re: ik weet niet zeker of mijn zadel past

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-11 21:08

Ja er is net iemand nog even bij geweest, en die zij dat het zadel niet paste. Ik koop nu een nieuwe bedankt voor de reacties!