Welk hoofdstel aan te raden bij kleiner budget?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 13:49

Jeaninee_Ier schreef:
Weet je zeker dat je pony nodig hebt bij je fjord? Lijkt me eerder cob.
Als je een speciaal hoofdstel met een brede neusriem wil, is het Rossner Lak hoofdstel misschien wat voor je? Die is pas een tijdje in de collectie. Die is 69.95 dus iets duurder.

Hooi
Het is voor de eerste fjord in mijn profiel, die ze nu aanheeft is cob maar die zit net niet goed, de 2e fjord heeft pony, en de eerste heeft nu haar hoofdstel in de leen en die zit gewoon super.. vandaar maat pony.

Ik had het lak hoofdstel ook al gezien, maar ik vind lak zo afschuwelijk :o

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 13:50

dominiquesr schreef:
kijk eens bij de welkoop, daar hebben ze ook hoofdstellen met een brede neusriem.

Wat is de welkoop?

marjolein_el

Re: Welk hoofdstel aan te raden bij kleiner budget?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:52

Niet zo gek hoor een fjord met maat pony. Mijn D pony heeft ook pony nodig en dan moet het hoofdstel nog klein vallen. Sommige ponyhoofdstellen zijn zelfs al te groot.

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:53

cvelthuis schreef:
dominiquesr schreef:
kijk eens bij de welkoop, daar hebben ze ook hoofdstellen met een brede neusriem.

Wat is de welkoop?

ken je de boerenbond ?

cvelthuis

Re: Welk hoofdstel aan te raden bij kleiner budget?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 13:59

Jaa, die ken ik wel, is dat ook zoiets dan?

Ivjee1213

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:03

even een stipje, ben er ook wel benieuwd naar.

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:16

cvelthuis schreef:
Jaa, die ken ik wel, is dat ook zoiets dan?

dat is precies het zelfde. maar dan een andere naam. dus daar heb je ook die hoofdstellen

sanneXjessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:21

Haf_Kadans schreef:
het rondgenaaide hoofdstel van HH is nu in de aanbieidng voor 45 euro!

Waar? :o

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:48

Al eens in de advertenties van Paashaas hier op bokt gekeken? Super kwaliteit, zeker vergelijkbaar met de duurdere merken! En echt enorm afgeprijsd.
[EA-CO] -50% Outdoordekens Hoofdstellen Kleding Anky Kingsland Pikeu

Op het moment heeft ze niet het hoofdstel dat ik bij haar heb gekocht, maar de eerste twee in de advertentie zijn volgens mij dezelfde als de mijne alleen met een andere frontriem.
En ze heeft ook geen full meer als ik het zo zie, maar dat is voor jou dus geen probleem!

Hier mijne op mijn eigen aapje (heb wel de bakstukken vervangen omdat ik die toevallig nog had liggen en graag blinde sluitingen wilde):
Afbeelding

Ben er super blij mee. Heerlijk soepel leer, blijft mooi. Fijne teugels. Mooi zacht onderlegd achter de oren. Mooi dikke, brede en vooral zachte neusriem. Alles erop en eraan.
De originele prijs die er bij staat (voor de bovenste twee hoofdstellen in de advertentie €129,95) is het qua kwaliteit en alles dik waard, alleen nu krijg je het voor een fractie van die prijs. Vind dit hoofdstel als voorbeeld zeker niet onder doen voor de Kieffer Salome II (€130,-) die ik eigenlijk in gedachten had (en waarschijnlijk ook gekocht had als ik niet toevallig de advertentie van Paashaas had gezien).