Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xSaarSaar schreef:Als ik jou was zou ik er gewoon voor controle even een zadelmaker bijhalen.
Uit je topic begrijp ik dat je er zelf niet zoveel verstand van hebt, en zo weet je zeker dat het goed gaat!
ik kan natuurlijk wel oppervlakkig zien of het goed ligt of dat er iets mis is. Maar een zadelmaker heeft er voor geleerd.xKatjj schreef:xSaarSaar schreef:Als ik jou was zou ik er gewoon voor controle even een zadelmaker bijhalen.
Uit je topic begrijp ik dat je er zelf niet zoveel verstand van hebt, en zo weet je zeker dat het goed gaat!
Klopt, ik weet er niks vanik kan natuurlijk wel oppervlakkig zien of het goed ligt of dat er iets mis is. Maar een zadelmaker heeft er voor geleerd.
Maar ik stel mijn vraag nog een keer: denken jullie dat de zadelmaker bomen voor Wintec-zadels bij zich heeft, of zou ik die zelf moeten kopen? Ik zal het sowieso even navragen als ik bel, maar misschien heeft iemand er ervaring mee?