Was via een ander topic op een singel van Barefoot uitgekomen, leek me ook wel wat, blijken ze niet meer te maken .. Dus ik kijk nog even verder
(misschien dat ik 2e hands nog wel wat vind, ik hou mijn ogen in ieder geval wel open
). Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). 

) maar toch .. ergens blijf ik wel wat rondkijken & zoeken, je weet nooit dat ik er weer op wil
En ik heb een verzorgstertje die er toch wel graag op zit en ik wil haar dat plezier wel geven (zolang het ook plezierig voor mijn pony is).. Echter heb ik dan weer geen zin om er een pak geld aan uit te geven als ik niet zowat zeker kan zijn dat het ook gaat werken ... Ik kan het natuurlijk wel weer verkopen als het niet werkt, maar dat is zo'n gedoe en je volledig bedrag krijg je toch nooit terug ..
[***] schreef:Ja, daarmee
En ik zit nu op een punt dat het voor mij eigenlijk niet meer moet ... We hebben ons plezier ook zonder rijden (nu zelfs veel meer plezier dan ervoor met het rijden, maar dat vind ik niet gek als een singel je zowat altijd pijn doet) maar toch .. ergens blijf ik wel wat rondkijken & zoeken, je weet nooit dat ik er weer op wil
En ik heb een verzorgstertje die er toch wel graag op zit en ik wil haar dat plezier wel geven (zolang het ook plezierig voor mijn pony is).. Echter heb ik dan weer geen zin om er een pak geld aan uit te geven als ik niet zowat zeker kan zijn dat het ook gaat werken ... Ik kan het natuurlijk wel weer verkopen als het niet werkt, maar dat is zo'n gedoe en je volledig bedrag krijg je toch nooit terug ..
Dus ja, iets waar je singels zou kunnen testen (en dan daarna eventueel aankopen) zou wel mooi zijn![]()
maar dat was maar éénmalig zeg maar en die persoon is ook ziek dus ik val haar liever niet meer lastig. Heb er toen een FRA singel bijgekocht omdat dat volgens haar wel zou werken .. deed het in het begin ook, maar om de 1 of andere reden blijft het nooit werken .. (misschien dat ik in het begin niet zo doorreed en daarna weer meer van hem ging vragen ofzo, ik weet het niet).