Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lies21 schreef:Je hebt ook al een topic geopend dat je paard een wond in de mond heeft...
Ik wil niet meteen insinueren dat het door je huidige bit komt maar een nog scherper bit is ECHT geen oplossing.
Overleg met je instructrice, als die het antwoord niet weet..... ga dan op zoek naar een andere instructrice.....
lovepalomina schreef:Lies21 schreef:Je hebt ook al een topic geopend dat je paard een wond in de mond heeft...
Ik wil niet meteen insinueren dat het door je huidige bit komt maar een nog scherper bit is ECHT geen oplossing.
Overleg met je instructrice, als die het antwoord niet weet..... ga dan op zoek naar een andere instructrice.....
Jaa dat komt omdat hij dus met dit bit niet te houden is en dan moet ik wel hard trekken. En dit is dus alleen op het strand.

lovepalomina schreef:Lies21 schreef:Je hebt ook al een topic geopend dat je paard een wond in de mond heeft...
Jaa dat komt omdat hij dus met dit bit niet te houden is en dan moet ik wel hard trekken. En dit is dus alleen op het strand.
lovepalomina schreef:oke maar moet ik hem dan maar gewoon 10 minuten laten rennen? hoe moet ik hem anders stoppen? Maar ik de bak enzo is hij heel braaf en juist heel zacht in de mond. Dus het lig echt aan het strand..
Skygirl schreef:lovepalomina schreef:oke maar moet ik hem dan maar gewoon 10 minuten laten rennen? hoe moet ik hem anders stoppen? Maar ik de bak enzo is hij heel braaf en juist heel zacht in de mond. Dus het lig echt aan het strand..
Gewoon een (scherpe) volte maken. Zorg dat je vooral stuurt met je benen. En niet elke keer dat je op het strand bent hard gaan galopperen, maar ook gewoon stappen en draven zonder te gaan galopperen.
lovepalomina schreef:Skygirl schreef:
Gewoon een (scherpe) volte maken. Zorg dat je vooral stuurt met je benen. En niet elke keer dat je op het strand bent hard gaan galopperen, maar ook gewoon stappen en draven zonder te gaan galopperen.
Ik denk dat jullie denken dat ik zo'n penny kind ben, maar ik weet echt wel wat ik doe, ik ga helemaal niet naar het strand om alleen maar te rennen, natuurlijk stap en draaf ik ook heel veel !
Oh en ook altijd alert op blijven dat je hem niet op het strand niet onder je uit laat lopen (ook niet in stap en draf of een heel klein beetje), want zelf liet ik dat nog weleens een beetje oogluikend toe, maar daar maakte ik het mezelf erg moeilijk mee.