Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
randie schreef:Citaat:Wellicht een MSFC zadel
Die had ik inderdaad ook net gevonden..Vind ze helemaal geweldig alleen allemaal rond de 2000 euro
randie schreef:Citaat:Ik zou ook voor Massimo of Prestige gaan. Mocht je voor MAssimo gaan dan hebben wij op dit moment maar liefst 20% korting op de zadels van Massimo dus dat scheelt een hele boel.
dat scheelt inderdaad wel een hoop maar van ons uit naar jullie is het 4,5 uur rijden..!
Citaat:haha ja het beste is gewoon dat je de maat al weet en dan bestelt want dan kan het gewoon worden verstuurt, maar dan moet je wel de goede maat weten. Maar ja het scheelt echt honderden euro´s..
randie schreef:ik neig nu heel erg naar hulsebos, massimo of de topdressage. heb contact gezocht met green distance. en wil van de week een andere zadelmaker contacten over de hulsebos en prestige.
fairfax ken ik niet kan iemand me daar meer over vertellen? een thorowgood wil ik liever niet.frank baines ben ik ook niet bekend mee.
Anoniem schreef:randie schreef:massimo ben ik niet bekend mee, ga ik eens opzoeken
edit: Dit zijn geen dressuurzadels? en ik verwacht vrij duur?
Je hebt ook Dressuur, Prijs is nieuw 1200-1300 euro
dat is de Dressuur II
http://www.greendistance.nl/data/Image/ ... 4px%29.jpg