Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Viootjuh schreef:Garny: ja daar dacht ik ook aan, maar als hij het op haar eventuele "scheefheid" heeft aangepast dan zou het toch juist moeten passen? Het zadel is nu een maand oud, het kan toch niet dat ze in een maand zo erg veranderd is qua bespiering dat ze nu ineens rechtbespierd of juist scheefbespierd is?
Viootjuh schreef:Manon_lin: bedankt voor je uitgebreide bericht! Helaas betekent dit dat ik hem na deze keer nog 1 keer de kans moet geven terwijl ik hem nu al niet meer vertrouw! Misschien ga ik hem vanavond toch proberen te "overbluffen". Maar in ieder geval nogmaals bedankt!

Viootjuh schreef:Zo jongens.. ik zit hier te trillen op mijn stoel van nijd. Wordt net gebeld: meneer zou eerst laat in de avond komen, toen tussen 4 en 5 en nu om 15.15. Ik uitgelegd dat ik op mijn werk zit: dan had ik pech dan kwam hij wel een andere keer langs. Na weer een leuke woordenwisseling is meneer bereid om om 16.00 te komen! De l*l, ik moet zo heel veel moeite doen om me in te houden vrees ik!
Viootjuh schreef:Zo jongens.. ik zit hier te trillen op mijn stoel van nijd. Wordt net gebeld: meneer zou eerst laat in de avond komen, toen tussen 4 en 5 en nu om 15.15. Ik uitgelegd dat ik op mijn werk zit: dan had ik pech dan kwam hij wel een andere keer langs. Na weer een leuke woordenwisseling is meneer bereid om om 16.00 te komen! De l*l, ik moet zo heel veel moeite doen om me in te houden vrees ik!
fargo schreef:Viootjuh schreef:Manon_lin: bedankt voor je uitgebreide bericht! Helaas betekent dit dat ik hem na deze keer nog 1 keer de kans moet geven terwijl ik hem nu al niet meer vertrouw! Misschien ga ik hem vanavond toch proberen te "overbluffen". Maar in ieder geval nogmaals bedankt!
Heb je niet een goede instructeur, die je vertrouwt, die erbij kan zijn en die je kan bijstaan maar ook mee kan denken aan een oplossing? Dan sta je er niet alleen voor en 4 ogen zien meer dan 2.
En ik weet ook al wel wie het is
EDIT Zorg in ieder geval dat je niet alleen bent en dat je een getuige hebt, dan sta je sterker
Viootjuh schreef:Garny: ja daar dacht ik ook aan, maar als hij het op haar eventuele "scheefheid" heeft aangepast dan zou het toch juist moeten passen? Het zadel is nu een maand oud, het kan toch niet dat ze in een maand zo erg veranderd is qua bespiering dat ze nu ineens rechtbespierd of juist scheefbespierd is?
schnappie schreef:deniece schreef:Omdat TS aangaf niet in de stemming te zijn om te reageren (en terecht..) heb ik de meeste even een pb'tje gedaan om wie het hier gaat..
zou ik van jou dan ook en pb'tje mogen... vrijdag komt er iemand bij me langs, wil graag weten om wie het bij ts gaat...