foxy80 schreef:Ah, ik dacht al hihihihi.
Dat gefriemel mag echt niet, heb je een foto in opgezadelde toestand? Anders raken de gespen alsnog het been en riskeer je daar weer plekken.
Sommige mensen sturen mij foto' s met hun oude singel en dan zie je net die gespen onder de buik uit komen, geen wonder dat dat dan ongezond gaat drukken en schuren. Maar ik snap het wel, zeker met een dressuurzadel met lange singelstoten is de verleiding groot een korte singel te kopen, tenslotte past hij wel en zit hij dan niet in de weg voor een goed beencontact (dat is de opvatting, maar met een mattes singel heb je ook goed beencontact hoor).
als ik helemaal aangesingeld heb, zit het wel goed
(volgens mij toch, zoals op je website staat) daarom kan ik denk ik ook geen 10cm langer gaan om dat gefriemel niet te hebben, dan zou hij weer te lang zijn toch? En mijn neopreen singel komt dus iets langer (en daar zit ik vaak te prutsen met dekjes dat hij daar al tegen zit, wat ook niet ideaal is) Mijn merrie krijgt ook plekken omdat ze een heel gevoelige huid heeft hoor, niet omdat de spullen de verkeerde maat zijn ofzo. Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik haar nog niet zo lang had, maar ik heb dus al veel geprobeerd en het ligt echt aan haar velletje