T-beugelriemen voor Barefoot?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: T-beugelriemen voor Barefoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 22:15

Zeggeh reserveerders , mail even op de BoomloosRijden-info dan , anders onthou ik het niet hoor :P

Ik heb iets van 20 paar per kleur besteld omdat ik verwacht dat het storm loopt , dus op zich moet er aardig wat binnenkomen , de vraag is alleen wanneer de eerste partij klaar zal zijn :)

ijspret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 13:55

peaches schreef:
zijn je dream team webbers kapot? Ik rij best fanatiek maar bij mij zien ze er nogsteeds super uit.

Yep. Ze zien er bij mij verder ook prima uit, vandaar dat ik het ook niet snap. Maar goed, ben blij dat er riemen van Barefoot komen, dan houd ik die webbers als reserve, vertrouw ze nu niet meer zo. En krijg ook schuurplekjes op het zweetblad trouwens, dat had ik met de fenders van Barefoot ook niet.

Ik stuur een mailtje om te reserveren! Had al op de site gekeken, maar kon daar niks vinden. Heb je misschien al foto's? :)

pmarena

Re: T-beugelriemen voor Barefoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 14:23

Foto's komen op de nieuwe website , die kan nu bijna online , nog een paar bugs de wereld uit helpen dus ergens in januari zou die online moeten komen en daar staan dan allerlei nieuwe artikelen op :)

ijspret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 15:17

pmarena schreef:
Foto's komen op de nieuwe website , die kan nu bijna online , nog een paar bugs de wereld uit helpen dus ergens in januari zou die online moeten komen en daar staan dan allerlei nieuwe artikelen op :)

Leuk, ben benieuwd!