Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sopje0 schreef:Gentlegiant schreef:Verschillend van 148 tot 185
Ik heb een medium boom in beide zadels
mooi om te horen!
omdat de kieffer inzell bijna alleen in 17 inch word aangeboden en dan valt het toch te proberen of het past!
de kieffer paris is ook erg mooi maar heeft ook een prijskaartje..
kleinvosje schreef:Ik had een Kieffer Aachen, heb ik 10 jaar gehad en daarna ingeruild op een Kieffer Malmö. Ik vind ze heel fijn, hoe niet noodzakelijk iets anders meer.
Ik wil wel even reageren op dat mensen zich doorrijden op een Kieffer, dat heeft niet zo zeer met het zadel te maken, alswel met hoe je zit, welk ondergoed je aanhebt e.d.. Ik rij me ook wel eens stuk, maar dat komt dan omdat ik een verkeerde onderbroek aan had..
Gentlegiant schreef:Kieffers gaan zeker lang mijn zusje heeft mijn pude die is nu 18 jaar oud en altijd netjes onderhouden en zeker 5 keer in de week gebruikt goed schoonmaken en heb je er jaaarenlang plezier van zadel ziet er nog piepgaaf uit
Ik heb altijd een bbboxer aan en rijbroek met lederenzit nooit billen stuk gereden en geloof me ik rijd nogal wat paarden in de week/perdag
Tot vorigjaar nog zn 10 perdag soms meer dan pakte ik savonds om 12 uur nog eentje
Op het moment niet meeR zoveel
Gentlegiant schreef:Ik ben dus weer niet zo te spreken over de divosa
Waar woon je ergens ivm zadelmaker
Ik stond indd om half 6 op paarden voeren mesten en dan rijden rijden en nog eens rijden maarja ze moeten toch allemaal gedaan worden en als je er veel hebt...
Scheeld dat het voornamelijk jong spul is (eigen africhtingstal)
Dus die hoeven maar 3 a4 keer in de week en die hoeven niet lang dat scheeld natuurlijo
Gentlegiant schreef:Haha ja ik vind het ook leuk werk ben helemaal happy
Drunensruiterhuis een optie?
Of die man van wow arie de boer daar hoor ik veel goede verhalen over
kleinvosje schreef:Ik wil wel even reageren op dat mensen zich doorrijden op een Kieffer, dat heeft niet zo zeer met het zadel te maken, alswel met hoe je zit, welk ondergoed je aanhebt e.d.. Ik rij me ook wel eens stuk, maar dat komt dan omdat ik een verkeerde onderbroek aan had..
maar nu heb ik een Chamberlain dressuurzadel en dat zit echt als een luie stoel
heerlijk, wil nooit meer terug
boshuisje schreef:Ik vond de Kiefer zadels van vroeger heel fijn om te rijden en dan praat ik over 20 jaar geleden.
De tegenwoordige Kieferzadels vind ik persoonlijk wat harder zitten maar zeker niet slecht.
Ze zijn mooi om te zien en liggen vaak goed op verschillende paarden is mijn ervaring.
Dus voor mij wel Kieffer!!