Enkele beugelriemen - welke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: Enkele beugelriemen - welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 13:33

Ik heb de Dream beugelriemen, ook enkele van leer. Fijne kwaliteit en niet heel erg duur. Te koop bij www.buitenzinnig.nl

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 16:40

Ik heb gewoon Wintec webbers aan mijn (leren Hulsebos) zadel. Vind ze ideaal. Ze rekken niet uit en ook de gaten scheuren/rekken niet uit. En ze zijn mooi dun. Heb ze onder de zweetbladen langs.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 16:44

Ik heb de Tekna's nu en lijken me toch wel ideaal (onderhoudsvrij leer). Wel is er slecht nagedacht over de riemen, aangezien de plek waar de T zit behoorlijk dik is en je dus de beugel er niet overheen kan krijgen :=
Hoesjes zien er goed uit :j

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 16:50

Ik heb ze van Stubben, idd bijgeleverd bij mn WOW zadel, superzacht leer, redelijk makkelijk te verstellen.

Elenore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 16:46

Nouvel schreef:
Prestige en Stubben hebben hele mooie van zacht leer met nylon versterkt tegen uitrekken...

Dat zijn inderdaad fijne beugelriemen. Passier heeft deze beugelriemen overigens ook. Zelf heb ik Stübben beugelriemen zonder nylon erin en deze bevallen me ook prima!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:24

Prestige, zijn écht de allerfijnste :j
Blijven mooi, rekken niet uit, en zijn zo mooi zacht dat ze ook geen schuurplekjes op je zweetbladen geven.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:30

Ik heb die van imperial riding maar ze blijven niet goed aan die sluiting haken :\ Echt heel gevaarlijk. Verder was na 1 keer de linkerkant al uitgerekt (en nee ik ben niet extreem zwaar)
Die zou ik dus niet nemen. Heb ze gelijk weggehangen, jammer van die 20 euro maar ik hou het dan liever bij mn oude vertrouwde normale riemen.

Die van bates zijn trouwens wel onwijs mooi!