spoor vs. doorgezakte voet.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 08:39

miss_lizje schreef:
Kunstof spoor nog niet gezien in de winkels, zal er eens naar gaan kijken.

Die zwanenhals is wel een goed idee!

Heb het geprobeerd zonder spoor maar mijn instructice ziet dat hij duidelijk beter loopt met.

Edit: Volgens een website die ze verkoopt zijn kunstof sporen niet toegestaan op wedstrijden. Als dat nogsteeds geld is dat geen optie. Dan moet ik mijn wedstrijden als nog met andere sporen rijden.

Dan gebruik je toch voor trainingen kunstof spoortjes, En tijdens je wedstrijd normale. Dan kun je iig 95% van de tijd die je rijd(aangezien een proef maar 5 min duurt) misschien wel pijn vrij rijden.. Ik zou het het proberen waard vinden!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 08:40

gevonden, sporen met ongelijke takken:
Afbeelding

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 08:44

kaatjemuts schreef:
Japeloup schreef:
Ja die bedoel ik!!
Weet je ook waar je ze kunt kopen?

Ik koop ze meestal op de equitana of in amerika. Misschien dat ze hier ook te koop zijn, heb ze wel bij het tweespan in boornbergum zien liggen....
google maar eens op 'slip on spurs', dan vind je wel een paar winkels, maar allemaal in het buitenland, jammer genoeg...

Gelukkig ga ik in maart naar equitana. Kan ik daar ook zoeken.

Kleinvosje: Dat soort sporen heb ik nog nooit gezien. Ziet er wel goed uit en zal wel eens de oplossing kunnen zijn.

kleinvosje

Re: spoor vs. doorgezakte voet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 08:44

Het zijn hele fijne sporen, en eventueel ook nog een beetje bij te buigen zodat je ze van je enkel af kunt laten staan.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 10:30

dei sporen had ik ook nog nooit gezien! wel erg handig zo. Ja TS dat lijkt me wel wat voor jou

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:22

miss_lizje schreef:
Coentjuh schreef:
Hee dat lijken mijn voeten wel, mijn linkervoet is ook zo! Heb jij ook veel last van je rug of niet? Ik namelijk ontzettend veel, maar weet niet of dat er mee te maken heb.

Het mooiste zou zijn als je natuurlijk zonder sporen zou kunnen rijden.
Je zou kunnen vragen of de podotherapeut een zooltje passend in je rijlaars kan maken. Kost wss weer wat, maar dan staan je voeten iig iets beter en zou misschien ook helpen voor je spoor. Hij hoeft geen heel dik zooltje te maken :) !

Jep, last van mijn onderrug. Ook mijn knieën en enkels hebben er veel van te verduren.

Okay ik voornamelijk bovenrug (nouja onderrug ook, dat is normale pijn, maar bovenrug is ECHT pijn) Van mijn knieën niet echt last, knakt af en toe een keertje, enkels eigenlijk ook geen last. Maar niet leuk joh, succes ermee!

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:15