Anders stuur je ze een mail of ze toevallig een zwarte kunnen bestellen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hestejente schreef:Flaver schreef:zo ook met een ijslander hoofdstel. Dus als iemand een weet in maat shet, zou heel fijn zijn!
Een IJslanderkopstuk bestaat uit 2 delen. Allebei zitten ze met de ene kant aan het bit vast. Aan het andere uiteinde zit aan het ene deel een gesp en in het andere deel heb je alleen gaatjes. Dan lijkt het me een kwestie van een gaatje prikken op de juiste plek zodat het je shetje past. Een IJslanderhoofdstel kleiner maken zou niet zo'n punt moeten zijn

Flaver schreef:magda_90 schreef:Die Tecna Endurance is er dus in maatje shet. Ik heb hem bij Nicky's Keet besteld.
Heb je eventueel een linkje?
Flaver schreef:hestejente schreef:
Een IJslanderkopstuk bestaat uit 2 delen. Allebei zitten ze met de ene kant aan het bit vast. Aan het andere uiteinde zit aan het ene deel een gesp en in het andere deel heb je alleen gaatjes. Dan lijkt het me een kwestie van een gaatje prikken op de juiste plek zodat het je shetje past. Een IJslanderhoofdstel kleiner maken zou niet zo'n punt moeten zijn
Zou een ijslander hoofstel wel blijven zitten? En ik ben bang dat de neusrien te groot blijft!
En dan doe je er toch gewoon een neusriem in maat shet omheen