ja die is goed ehm bruin is wat gewaagd denk ik omdat hij al bruin is, je kan zwart doen omdat je hoofdstel dat ook is is dat mooi, of je neemt de kleur van je favoriete dekje dan matcht dat leuk
DanielleTara
Geplaatst: 21-12-10 15:02
zwart vond ik ook wel leuk en met mijn favoriete dekje: blauw maar ik heb al blauwe dus ik denk dat het dan zwart word of die blauwe die jij hebt
ik ga morge naar de winkel, dan zal ik eens kijken en vragen of dat zo hoort.
Het lijkt alsof er een open ruimte zit aan de voorkant, als je snapt wat ik bedoel. Ik kan het mis hebben hoor.. Heb je foto van de zijkant/voorkant?
Jessy_luna
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-10 08:34
ik heb deze foto nog (hier weer hetzelfde het paard met het roze dekje)
(zoals je kan zien heeft de ander pony ook peesjes om, ik heb die ook een keer omgehad maar toen zaten de strijkers eerlijkgezecht wat aan de strakke kant)
Jessy_luna
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-10 09:24
ik heb het mailtje van harry`s horse terug gekregen en daar staat in: dat het kopt de peesbeschermers hooren met cob en Full maat bij elkaar, omdat dat bij veel mensen/paarden het geval is.
mocht het niet passen dan moet ik naar de winkel terug en dan naar harry`s horse terug stuuren dan sturen ze een cob terug.
DanielleTara
Geplaatst: 23-12-10 09:21
ik ben gisteren in de winkel geweest maar daar waren ze niet
nee want er waren alleen maar leuke blauwe maar die heb ik pas van mijn vriendin voor mijn verjaardag gekregen maar misschien krijg ik ze wel voor kerst ...