Bij beide hoofdstellen is het leer zwart enkel de kleur van de neusriem en frontriem verschilt. Dat is grijs of bruin. Wel jammer, want persoonlijk vind ik het niet zo mooi (had hem toevallig van de week nog in mijn handen)...
Pikeur
Geplaatst: 20-12-10 12:35
En zijn de accenten duidelijk goudkleurig van het zwarte hoofdstel?
Eigenlijk best apart dat ze alleen de neus-en frontriem bruin doen, helemaal bruin is volgens mij veel mooier en verkoopt denk ook beter
ik wilde hem ook bestellen! Maar ik zag net op tijd dat de gespen goud waren. Helaas heb ik alles zilver voor de rest, dus was niet zo'n mooie combi geweest dan. Ik hoop dat ie ook met zilveren gespen komt!
Als ze dan ook even gelijk bruin leer doen, komt het helemaal goed
C_Star
Geplaatst: 20-12-10 18:47
Ik ben niet gegaan, want had van te voren even voor de zekerheid gebeld en de donker grijze en bruine hebben ze alleen. De andere kleuren komen pas rond februari binnen
de neusriem is echt heel mooi! een vriendin van mij heeft het hoofdstel ook, en is er heel erg tevreden over!
shabbay
Geplaatst: 21-12-10 13:41
Ik heb het hoofdstel dit weekend ook gezien en vond hem wel mooi maar niet zo geweldig.
De HH laque is veel mooier afgewerkt als deze. Vooral de afwerking van de neusriem viel me erg tegen. En eerlijk gezegd kwam het hoofdstel me wat lomp over. De frontriem vond ik ook te breed.
De foto op het paard op pagina 1 ziet er mooier uit. Dus misschien niet voor elk hoofd geschikt.
Het bruine lak is wel helemaal geweldig natuurlijk maar dan moest de rest van het hoofdstel ook bruin zijn. Maar voor deze prijs met een elegantere frontriem kan het best een leuk hoofdstelletje zijn.
Ik ben vandaag in Divoza geweest en heb het hoofdstel in het bruin en grijs gezien, maar ik vond m eerlijk gezegd helemaal niet mooi, terwijl ik m op het plaatje heel mooi vond. Lak vond ik er erg 'nep' en goedkoop uitzien, zag er niet mooi uit. Ook de frontriem vond ik te breed en een rare kleur steentjes die erin zat. Vond de kwaliteit ook maar matig, dus ik vond m helaas tegen vallen in het echt..
Ik heb hem gekocht vandaag, zwart met grijze neusriem, hij staat prachtig en ik vind de riempjes erg fijn.
marissapepe
Geplaatst: 23-12-10 17:15
Ik heb dit hoofdstel ook gekocht, maar na 1 keer passen zat er al een scheurtje in het lak! ben weer terug gegaan en heb een ander hoofdstel uitgekozen.