Vraagje: Halsverlenger vastmaken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanieee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 21:48

Myfairytale schreef:
Uit je latere posts lijkt het dat je het begrepen hebt dat dit echt absoluut grof verkeerd is en dat je zo je pony echt finaal kapot zou rijden.
Ben blij dat je om advies vraagt en dat je zo niet gaat rijden.

Antwoorden zijn verder al gegeven, lager instellen, zeker minder strak en denk idd om je keelriem.
Zou je overigens niet helemaal zonder halsverlenger kunnen? Door ontspannen te laten lopen? Vind dit echt zulke ondingen! :o

Misschien kun je het bespreken met je instructie?

Succes!

danku ;) zal er wat aan doen!

upperlady

Re: Vraagje: Halsverlenger vastmaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 03:00

amen, halleluja!

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 17:34

en zo blijkt maar weer dat jeop bokt alleen foto's moet plaatsen alsje 100% zeker weet dat alles klopt :+

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 17:57

barbar schreef:
en zo blijkt maar weer dat jeop bokt alleen foto's moet plaatsen alsje 100% zeker weet dat alles klopt :+

Dat wil ik niet zeggen, maar neem bijvoorbeeld die keelriem van dat voorbeeldpaard.. Een leek ziet nog dat dat veel te strak zit..

barbar

Re: Vraagje: Halsverlenger vastmaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 18:01

dat zie ik ook wel :P
maar dan hoeft ts niet half bokt over zich heen te krijgen, ze heeft het uitgelegt en dan is het aan een ander of die dat dan gelooft en het dan laat rusten.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 18:11

barbar schreef:

lijkt me verstandig,alleen niet vanwege "bokt", maar omdat je het goed wilt doen én advies/commentaar wil op de dingen die je niet weet zodat je ervan kan leren.
Fouten werken in de meeste gevallen door, dus is het zinloos als je al weet dat er veel fouten in zitten. Juist wanneer je denkt dat het goed is, heb je veel aan advies en commentaar.

Ik zou iig geen elastiek gebruiken zonder begeleiding. Een krulletje zorgt er namelijk niet voor dat het paard over z'n rug gaat lopen én je kan daarmee zelfs eerder het paardje) vast in z'n lijf of/en scheef rijden.

danielleu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 20:52

superwoman schreef:
barbar schreef:

lijkt me verstandig,alleen niet vanwege "bokt", maar omdat je het goed wilt doen én advies/commentaar wil op de dingen die je niet weet zodat je ervan kan leren.
Fouten werken in de meeste gevallen door, dus is het zinloos als je al weet dat er veel fouten in zitten. Juist wanneer je denkt dat het goed is, heb je veel aan advies en commentaar.

Ik zou iig geen elastiek gebruiken zonder begeleiding. Een krulletje zorgt er namelijk niet voor dat het paard over z'n rug gaat lopen én je kan daarmee zelfs eerder het paardje) vast in z'n lijf of/en scheef rijden.

En neem die adviezen dan ook aan ipv er dwars tegenin te gaan ;)