Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BrittKitt schreef:Rosa is een lastig paard om aan te passen en de combinatie Veulen-Rosa maakt het er niet makkelijker op
. Ze heeft namelijk ook een hoge schoft.
Veulen84 schreef:Ninx, Het is niet zo makkelijk als je denkt. Rosa is 11 en om bepaalde redenen veranderd ze echt nog wel behoorlijk (meer info eventueel per pm). Ik moet een goed zadel, anders lig ik er zeker wel naast en als haar dat vaak lukt heb ik denk ik nooit meer lol van me paard.
Ninx schreef:Veulen84 schreef:Boomloos is in mijn opinie geschikt voor the lucky few met een perfect gebalanceerde zit, en een paard met een hele sterke en stabiele bovenlijn.....
Wickedwyvern schreef:@veulen84 mijn uk zal ook nog spieren gaan ontwikkelen. Maar dan nog heeft hij vanuit zijn bouw het meest aan een dropped panel, omdat het stuk ook met spieren altijd erg hoog en smal zal blijven. Ik had er niet eerder van gehoord, maar heb met de eerste ronde zadelpassen er wel het nut van gezien.
Ninx schreef:Ik heb niet gezegd dat het makkelijk is, maar waarom zou je er nu op moeten zitten als een goed zadel nu even lastig te vinden is?
Wanneer je haar bespiering aan de hand opbouwt kun je straks gericht op zoek naar een echt passend boomzadel... gouden tip in voorgaande post.
Spieren kun je prima opbouwen zonder erop te zitten, tegen de tijd dat het voorjaar aanbreekt heb je dikke kans dat je er een flink pak spieren op hebt zitten.
Boomloos is in mijn opinie geschikt voor the lucky few met een perfect gebalanceerde zit, en een paard met een hele sterke en stabiele bovenlijn.....