Amalarab schreef:Maandagochtendprodukt?
Wat is dat precies?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joki schreef:ik zou hem ruilen voor een goede, maar wat is er zo bijzonder aan dat deze speciaal voor jou besteld is, want ik zie er gewoon een witte ankypad in (maar misschien kijk ik niet goed) en die is toch bij zowat iedere winkel te koop
xtostarlight schreef:Ik vind de witte van de ts toch echt wel heel apart omhoog staan achter hoor, heel anders als de foto hierboven?
ILoveMyHorse schreef:Wat me wel opvalt, bij de foto's van internet zie je boven de ANKY letters, nog een extra 'plooi' lopen, die bij mijn dekje niet zit. Valt jullie dat ook op? Of is het echt zo dat die van mij nieuwe mode is
Maar ik snap je verwarring wel hoor, ANKY © heeft verder ook nooit laten weten dat er een nieuw model was geintroduceerd. Joki schreef:okay ik heb de witte met antislip volgens mij al bij de Divoza in Heteren zien hangen vandaar. Maar dan snap ik dat hij voor jou nog besteld moest worden.
Dat heb ik op het moment met een blauwe anky jump en dat ging verkeerd en duurt lang bij Divoza. Dus 3 weken voor wedstrijd is zeer waarschijnlijk (als ik mijn ervaring bekijk) te kort dag om aan een goede te komen.