Klopt dit Anky pad uit 2010 niet of..?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 18:31

Amalarab schreef:
Maandagochtendprodukt?

Wat is dat precies? :+

Anoniem

Re: Klopt dit Anky pad uit 2010 niet of..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:32

Je weet wel, maandag ochtend heeft niemand er zin in, bijkomen van het weekend.. :P

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:34

Gewoon ruilen hoor, aan zo`n mis-model heb je nl niet zoveel. Ook niet als je korting krijgt, dit dekje zal niet mooi liggen onder een zadel ;)

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 18:43

Anthea schreef:
Je weet wel, maandag ochtend heeft niemand er zin in, bijkomen van het weekend.. :P

Logisch natuurlijk :D

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:44

eeeeeeh dit product klopt gewoon. Nieuwe model!
Kijk maar eens bij op ooteman.nl daar zijn alle nieuwe kleuren zo gevormd.

Afbeelding

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 18:45

Ik zou bijna beginnen te twijfelen.. :P

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:45

is waarschijnlijk precies naar de rug van een paard gevormd. aan het eind van een shabrak loopt de ruggenwervel namelijk weer wat omhoog.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:49

Ik vind de witte van de ts toch echt wel heel apart omhoog staan achter hoor, heel anders als de foto hierboven?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:50

ik zou hem ruilen voor een goede, maar wat is er zo bijzonder aan dat deze speciaal voor jou besteld is, want ik zie er gewoon een witte ankypad in (maar misschien kijk ik niet goed) en die is toch bij zowat iedere winkel te koop

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:51

Joki schreef:
ik zou hem ruilen voor een goede, maar wat is er zo bijzonder aan dat deze speciaal voor jou besteld is, want ik zie er gewoon een witte ankypad in (maar misschien kijk ik niet goed) en die is toch bij zowat iedere winkel te koop

Ik denk dat ze hem niet op voorraad hadden en dan apart voor haar besteld?

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:52

xtostarlight schreef:
Ik vind de witte van de ts toch echt wel heel apart omhoog staan achter hoor, heel anders als de foto hierboven?

dat komt waarschijnlijk doordat de lijn van de ruggegraat naar buiten staat gebogen en op de voorbeeldfoto's van Ooteman naar binnen. Kwestie van even naar binnen vouwen.

@ ts: bij twijfel kun je beter even deze foto naar de mensen van het merk anky mailen. Zijn erg vriendelijk en kunnen je precies vertellen waarom de nieuwe pads op deze manier gevormd zijn. * Het emailadres kun je vinden op anky.nl * ;)

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 18:53

Hij was niet op voorraad en dit is het nieuwe model met de anti-slip letters! Die was ik eerlijk gezegd nog nergens anders in het wit tegengekomen.
Ik heb net EJ een mailtje gestuurd met een foto van mijn pad en de roze van de vorige blz erbij, hoop nu niet dat het pad toch wel blijkt te kloppen!

Nouja, ik zou dan natuurlijk wel blij zijn als het wel klopt, maar het mailtje is al verzonden ;)

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 18:56

Wat me wel opvalt, bij de foto's van internet zie je boven de ANKY letters, nog een extra 'plooi' lopen, die bij mijn dekje niet zit. Valt jullie dat ook op? Of is het echt zo dat die van mij nieuwe mode is :7

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:56

okay ik heb de witte met antislip volgens mij al bij de Divoza in Heteren zien hangen vandaar. Maar dan snap ik dat hij voor jou nog besteld moest worden.

Dat heb ik op het moment met een blauwe anky jump en dat ging verkeerd en duurt lang bij Divoza. Dus 3 weken voor wedstrijd is zeer waarschijnlijk (als ik mijn ervaring bekijk) te kort dag om aan een goede te komen.

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:58

bellen, en zeg dat je wedstrijd hebt dus je hem echt nu moet hebben, is hun fout dus ze sturen maar meteen de juiste op en ondertussen stuur je die van jou terug!

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:00

ILoveMyHorse schreef:
Wat me wel opvalt, bij de foto's van internet zie je boven de ANKY letters, nog een extra 'plooi' lopen, die bij mijn dekje niet zit. Valt jullie dat ook op? Of is het echt zo dat die van mij nieuwe mode is :7

Komt waarschijnlijk omdat die van internet strak uit de pers op de foto zijn gegaan. Die van jou heeft waarschijnlijk eens tijdje ergens in een opslag (gepropt) gelegen waardoor dat stuk korter lijkt. Als je hem opnieuw zou "persen" en dan ook de ruggegraat lijn naar binnen perst zal ie er gewoon exact het zelfde uitzien :o Maar ik snap je verwarring wel hoor, ANKY © heeft verder ook nooit laten weten dat er een nieuw model was geintroduceerd.

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:02

Joki schreef:
okay ik heb de witte met antislip volgens mij al bij de Divoza in Heteren zien hangen vandaar. Maar dan snap ik dat hij voor jou nog besteld moest worden.

Dat heb ik op het moment met een blauwe anky jump en dat ging verkeerd en duurt lang bij Divoza. Dus 3 weken voor wedstrijd is zeer waarschijnlijk (als ik mijn ervaring bekijk) te kort dag om aan een goede te komen.

Je bedoelt dat jij nu ook een Anky pad besteld hebt en het dus erg lang duurt? Misschien kan ik inderdaad 'eisen' dat ik hem over 3 weken in huis wil hebben, neem aan dat hun dan de verzendkosten betalen. En des noods wil ik hem ook wel ophalen, als ik hem maar over 3 weken heb!

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:04

Bij deze foto zijn de pads waarschijnlijk niet zo ingedrukt en vers van de pers, maar ook hier zie je toch duidelijk dat de uitsparing die bij mijne aan de achterkant zit, hier aan de voorkant zit?

Afbeelding

Of ben ik nou zo scheel.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:05

Ik ben het met je eens, ik zie ook echt dat het dekje verkeerd om gedaan is?
Ik heb er ook ooit een te koop gezien met het plaatje op zijn kop, mss is dit zoiets maar dan anders, maar imo wel een foutje hoor?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:05

mijne is na her bestelling nu 3 weken in bestelling en misschien heb ik hem vrijdag. Dus ja dat duurt best wel lang. Ik hoop zo dat hij er vrijdag is anders moet ik voor wedstrijd een ander springdekje kopen.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:07

volgens mij is hij gewoon verkeerd om 'genaaid' idd...
achter loopt ie ook wel ietsje omhoog, maar niet zo extreem.

zou er gewoon mee terug gaan, willen ze er niks aan doen, contact opnemen met 'anky', die willen zulke dingen meestal wel netjes oplossen.

zolang je maar wel aankoopbewijs ed goed bewaard/bijvoegt (eventueel kopietje)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:09

ik weet het niet. lijkt wel vreemd

wat wij ons afvroegen.. is dat wel lekker voor het paard.. dat de letters daar zitten? die antislip?

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:10

Vreemd zeg! Die foto van Ooteman is erg duidelijk, daar zie je het middenbandje/middenstiksel duidelijk op. Als de jouwe echt als je hem plat duwt deze vorm aan de voorkant niet zo hoog heeft (achter even hoog als voor) dan moet het echt een misprodukt zijn. Ik zou die foto uitprinten en meenemen.

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:11

Ik vis nu gelijk het bestelbewijs uit de prullenbak!
Het bonnetje heb ik nog gewoon, het prijskaartje zit er ook gewoon nog aan.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:12

Kun je hem niet gewoon terugbrengen - geld terug - andere winkel zelfde dekje halen maar dan in de goede versie? Dan wel binnen 3 weken. Het wordt vast opgelost maar binnen 3 weken is het misschien lastig.