Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Of beter allebei niet? Clovertje schreef:Ik heb dat van mij niet uit elkaar gehaald en gewoon in de zonnebloemolie in een plastic zak gedaan. Daarna goed uit laten lekken. Het wordt er wel donkerder van. Voordeeltje, het wordt lekker soepel en je hoeft het amper in te vetten.
Het scheurde zo onder je handen vandaan. Fijn met een hoofdstel van dik 100 euro. Ik was echt ontzettend boos toen ik er achter kwam
Hetzelfde hoofdstel was ook niet meer te koop helaas.
!
Ik heb het nu 2x ingevet met WINclean ledervet met bijenwas. Het ziet er al beter uit. Ik dacht zelf misschien nog 1x met Rapide maar mijn moeder zei dat het niet nodig was om 2 verschillende op te doen. Wat denken jullie?
(Wat een mooi hoofdstel trouwens!)
NicoleHorses schreef:Wat vinden jullie een duur hoofdstel met goede kwaliteids leer en wat is een goedkoop hoofdstel met karton en leder resten dan?
Neem aan dat kieffer alleen maar goede kwaliteids hoofdstellen heeft..
Kan er bijna niks over vinden op internet. Mijn moeder heeft daar veel schoonmaakspullen en is daar altijd heel tevreden over. (Ik heb er zelfs een crème van voor droge huid, helpt ook heel goed!) En omdat en bijenwas bij zat leek het me wel goed, en moet zeggen mijn hoofdstel is nog heel.